הפסיכולוגיה המפתיעה של רכישת ביטוח

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('74eb7ac0-9fcf-4c72-b86d-2f5e96384265','/dyncontent/2024/5/13/04664638-cd72-45fa-b246-8d06d899fed0.jpg',17880,'מכללה למנהל אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74eb7ac0-9fcf-4c72-b86d-2f5e96384265','/dyncontent/2024/5/2/8beb9882-e503-4622-a0b8-5e6da7df53d9.gif',17838,'סמי שמעון אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('74eb7ac0-9fcf-4c72-b86d-2f5e96384265','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15]]);})

הסיבה האמיתית לרכישת ביטוח מקורה בנפש ולא רק בארנק. הפסיכולוגית ההתנהגותית אורית טיקוצינסקי חוקרת את הקשר שבין ביטוח לחשיבה מאגית באופן שיגרום לך לחשוב אחרת על ביטוח.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה