הכר את התושב: נדב שמעוני בן 17 - LIFE IS NICE

$(function(){setImageBanner('0988f528-a910-43e9-8459-91eb21a38edc','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50413,'Image','');})

נדב שמעוני, נער בן 17 שגר בכפר בילו, יוצר אמנות מרהיבה מבלוטים. נדב מעמיד את יצירותיו המיוחדות למכירה בעמוד הפייסבוק שלו שנקרא: LIFE IS NICE. מוזמנים לקצת אופטימיות !

בזמן שיטוט אקראי בפייסבוק, הגעתי לעמוד של נדב. רפרפתי בתמונות וראיתי יצירות אמנות מיוחדות ומרהיבות מבלוטים.

היוצר המוכשר שלהן הוא נדב שמעוני, נער בן 17 שגר בכפר בילו ולומד בגדרה. המוטו שלו "LIFE IS NICE", הוא גם שם העמוד שבו הוא מפרסם את יצירותיו.

נדב מעיד על עצמו שהוא אוהב טבע, מדעים, אוספים ועתיקות וגם חרקים. בזמנו החופשי משחק במחשב. תחביביו באים לידי ביטוי כמוטיבים חוזרים ביצירות האומנות שלו.

בימים לא פשוטים אלו שעוברים על כולנו, כמו גם על נדב, הוא מוצא נחמה באומנות שלו, ביצירה של דמויות משמחות ובשימוש באביזרים חדשים שרכש, בין היתר, בשוק הפשפשים.

רוב החומרים בהם משתמש נדב הם טבעיים: פיסטוקים, בלוטי אלון או תבור, זרעים של אקליפטוס, ענבי גפן, פרחי עדעד ועוד..

לעיתים הוא יוצר דמויות מהדימיון. מהידע האישי שלו ותחביביו - ניוטון מתחת לעץ התפוחים, דמות מחזיקה מצה ברוח חג הפסח. לעיתים בהזמנה אישית, לפי בקשה: כך לדוגמא דמויות עבור זוג שהתחתן בחו"ל וביקש לתת לאורחיו מתנה מיוחדת.

נדב שמעוני פייסבוק

נדב מספר בפוסט שכתב

"חברה טובה שלי, מאוד אוהבת כבשים. יש סיכוי שאתה יכול לבנות דמות שתתאים לה?" הפעם אני רוצה לספר לכם על החומרים והרעיונות שצצים לי בראש כשאתם פונים אלי בבקשות המיוחדות שלכם. איך בונים כבשה מחומרים טבעיים והכי חשוב, איך בעזרת הבלוטים אני מייצר כמה שיותר אלמנטים בתוך אותה יצירה. לבלוט יש ראש. הוא נקרא ספלול, זה עם הקוצים החמודים. לגוף הכבשה חיברתי שני ספלולים מזן אלון תבור זה לזה, הידקתי בעזרת חימר ודבק וצבעתי באקריליק לבן. את ראש הכבשה בניתי מבלוט וספלול מזן אלון התולע, שהוא קטן יותר. דמות האישה בנויה מבלוטי התבור, העיניים מתרמילי הזרעים של האקליפטוס, הרגלים והידיים מענפי גפן חזקים במיוחד וכפות הרגליים מפיסטוקים. הדשא הוא הדבר היחיד שהוא פלסטי ביצירה והפרחים הסגלגלים שייכים לפרח העדעד שגם כשהוא מתייבש הוא נשאר יפה כמו שהיה כשחי. אני מאוד משתדל ביצירה שלי להיות כמה שיותר קרוב לטבע ולנצל מתוכו את כל היופי והמקוריות".

התרשמתם? בטוח שכן.

רוצים להזמין? כל הפרטים של נדב מופיעים מטה. נא ליצור קשר עם טלי אמא של נדב. 

נייד: 054-5649840.

דוא"ל: [email protected].

נדב שמעוני פייסבוק

נדב שמעוני פייסבוק

נדב שמעוני פייסבוק

נדב שמעוני ייסבוק

כתובת (בתיאום מראש): כפר בילו, המחרשה 200.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה