מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('5b2bbd6d-4c70-4414-bb53-212c34390139','/dyncontent/2025/2/7/9cd1748b-7f88-491d-8c1d-dd8b3e84fc65.gif',19019,'צרפתי אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5b2bbd6d-4c70-4414-bb53-212c34390139','/dyncontent/2025/2/16/77ab1e6e-69b2-417e-9944-9a4c3f41e4cb.jpg',19062,'תדהר אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('5b2bbd6d-4c70-4414-bb53-212c34390139','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15]]);})
מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".
בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.
|
|
|
|