בחירות 2023: גווילי ולנקרי חוברות, פינטו זוכה לתמיכה מפתיעה

$(function(){setImageBanner('80324189-50eb-4302-9a95-c0e4d4c7212f','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54780,'Image','');})

האיחוד של זהר גווילי וטליה לנקרי, התמיכה של תא"ל במיל' בני מר בסהר פינטו. המתמודדים למועצה המקומית גדרה לבחירות הקרובות באוקטובר 2023, לא נחים וממשיכים להתחזק. עדכונים שוטפים

אתמול (יום ב', 04/09/23), בהמשך לפרסומים ורמיזות שהועלו קודם לכן, קיימה לנקרי מפגש תומכים תחת הכותרת: "אחרי כל השמועות: האמת הערב". מועד ההכרזה נקבע לשעה 18:00.

במפגש המתוקשר הכריזה לנקרי על חבירה שלה ושל זוהר גווילי אשר התמודדה לראשות המועצה המקומית גדרה. בהתאם להודעה, גווילי תשמש כמספר 2 של לנקרי תחת הסלוגן: "האומץ להנהיג אחרת".

בשים לב לפרסומים השונים של שניהן, נחזה כי לנקרי וגווילי מכוונות לאלקטורט הנשי, זאת מעבר לרזומה הבטחוני העשיר של לנקרי, אותו היא תבקש להביא עמה ככל ותיבחר.

תומכי לנקרי וגוילי בירכו ברשת על המהלך והודיעו על תמיכה בפאוור קאפל החדש של המושבה, המעצימות את ערכי הפמיניזם ומבקשות להביא שיוויון הזדמנויות לנשים בתפקידי מפתח.

מנגד, העלו תושבים רבים טענות וחששות כי פיצול הקולות וריבוי המתמודדים, משרת באופן ישיר את ראש המועצה המכהן, גמליאל וקראו ללנקרי וגוילי לחבור לסהר פינטו.

טליה לנקרי וזוהר גווילי. קרדיט: פייסבוק טליה לנקרי.

טליה לנקרי וזוהר גווילי. קרדיט: פייסבוק טליה לנקרי.

ההכרזה שפרסמו לנקרי וגווילי:   "אני בטוחה שאחרי החיבור, השינוי קרב מתמיד. מה לא נאמר עליי מתחילת הקמפיין, חברתי לכולם, פרשתי מהמירוץ כבר לפחות חמש פעמים. אל תאמינו לשמועות, כי אמת יש רק אחת! אני שמחה להציג בפניכם את השותפה שלי לדרך, זוהר גוילי היקרה, שבחרה באומץ להצטרף אליי כמס' 2. זוהר, תושבת גדרה מודאגת, בדיוק כמוני. גיליתי כי שתינו שותפות לאותו החזון: גדרה שמנוהלת נכון, ערכית, מוסרית וניהולית. גדרה של קהילה, גדרה של חיה ותן לחיות. ובעיקר זוהר, כמוני מאמינה שכדי להחליף את השלטון צריך לעצב אלטרנטיבה איתנה ומאוחדת. תודה לך זוהר על הבעת האמון – ביחד, גם השמיים הם לא הגבול. האומץ להנהיג אחרת".

הביטחוניסט של פינטו - תא"ל במיל' בני מר

בתוך כך, המתמודד הבכיר לראשות המועצה ויו"ר הגדרתים סהר פינטו, מקבל בימים אלו תמיכה מדמות בטחונית מוכרת ומוערכת במושבה, תא"ל במיל' בני מר - תושב גדרה ובוגר 30 שנות שירות מבצעי, שימש כראש מטה פיקוד פיקוד הצפון.

תא"ל מר, הודיע לאחרונה כי יתמוך בסהר פינטו בבחירות הקרובות, מה שנראה כניסיון לצמצם פערים מול לנקרי בתחום הבטחוני. מעבר לכך בהודעה שפרסם, נראה כי התייחס במרומז לעקב האכילס של לנקרי - היעדר הניסיון המוניציפלי בתחום הרשויות.

תא"ל במיל' בני מר. קרדיט: סהר פינטו הגדרתים

הודעת התמיכה שפרסם מר: "הגיע הזמן שנתקדם. אין תחליף לניסיון רלוונטי בתחום המוניציפלי. אני משוכנע שפינטו הוא האיש הכי מתאים להפוך את גדרה ליישוב מתקדם ורלוונטי לצרכי התושבים".

לאחרונה הודיע גם עמי שנקי, תושב גדרה ופעיל חברתי ותיק ומוכר, על תמיכה בפינטו: "גם אני בוחר פינטו. האיש הזה שכל מעגל חייו סובב סביב המוניציפליה. עכשיו בהחלט הזמן שלו..."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה