בית"ר גדרה רוצה שינוי ומודיעה על תמיכתה בסהר פינטו

$(function(){setImageBanner('e1516799-ab2f-4a78-8ca0-192d113028b3','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54780,'Image','');})

מיישר קו: אחרי אליאב מזגני מחזיק תיק הספורט במועצה ומעוז שרעבי המאמן האולימפי, גם צחי אביב, המייסד והבעלים המיתולוגי של בית"ר גדרה ודמות מוכרת במושבה, מודיע על תמיכה במועמד לראשות המועצה סהר פינטו.

בעוד חודש יערכו בחירות לראשות המועצה ועולם הספורט המקומי בגדרה מאותת חזק - רוצים שינוי.

הנהירה של אושיות הספורט בגדרה לתמוך בפינטו החלה לאחר שמחזיק תיק הספורט במועצה, המשמש גם יו"ר ועד העובדים בבזק, אליאב מזגני, הודיע לפני כחודש לערך כי יתמוך בסהר פינטו לראשות המועצה המקומית וקרא לתושבי המועצה להצטרף אליו.

לאחרונה הודיע גם המאמן הלאומי מעוז שרעבי, תחתיו מתאמנים האלופים האולימפיים אבישג סמברג ותום פרשקובסקי הגדרתים, המתאמנים בעיר רמלה על תמיכה בפינטו.

מפרסומי עבר שונים ניתן להסיק כי תמיכה זו של שרעבי, מגיעה עקב היעדר תקצוב של המועצה לענף הספורט האולימפי טאקוונדו, מה שגרם לשרעבי להודיע על תמיכה בפינטו לראשות המועצה. 

בימים אלו, פרסם צחי אביב, מייסד ובעלים של קבוצת הכדורגל ובית הספר לכדורגל הגדול במושבה, על תמיכה בפינטו בבחירות המוניציפאליות שייערכו באוקטובר הקרוב.

מדובר ביישוק קו כמעט מוחלט של בכירי הספורט במושבה, אשר מביע, כך נחזה, אכזבה ממדיניות המועצה בשנים האחרונות בכל הנוגע לתחום הספורט. 

הודעה שפרסם צחי אביב בחשבון הפייסבוק שלו:

"הגיע הזמן!

תושבי ותושבות גדרה היקרים, 

אני, צחי אביב, תושב שכונת רשפים בגדרה, מייסד ומקים קבוצת הכדורגל בית"ר גדרה קורא לכל מכרי וחבריי להצטרף אליי ולהביא את השינוי שגדרה כל כך זקוקה לו.

מתוך הכרות עם סהר פינטו אני משוכנע שהוא היחיד שיכול להביא את השינוי. לסהר יש את היושרה את המקצוענות, את המקצוענות ואת הצוות המנוסה שהולך איתו לא מאתמול. 

אני מאמין ביכולות של סהר והצוות החזק שאיתו, אנשים שאצלם מילה זה מילה!

15 שנים שאני ומשפחתי בגדרה והיום זה ברור יותר מתמיד - גדרה חייבת להתקדם.

כמו שאתם בטח יודעים, הכדורגל המקומי בגדרה קרוב מאוד לליבי - גדרה בוחרת להתקדם גם בספורט!

בחרו בסהר פינטו!"

פייסבוק צחי אביב

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה