הולכת נגד הזרם: לנקרי תחבור לגמליאל באופוזיציה

$(function(){setImageBanner('0057ccfd-7421-4f3d-8052-707fdfdca677','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54780,'Image','');})

ביום 19.03.2024, ייכנס לתפקידו ראש המועצה החדש, סהר פינטו. הקואליציה איתנה בשלב זה ומונה 6 חברי סיעת הגדרתים ו-2 חברי סיעת גשר. חרף מאמצים לצרף את לנקרי ואומץ לקואליציה, הודיעה המתמודדת שהגיעה למקום השלישי ושלושה מנדטים בפוסט שפרסמה כי תעדיף לשבת לצדו של גמליאל וסיעתו באופוזיציה.

טליה לנקרי פייסבוק

בשבוע שעבר פרסמה לנקרי פוסט ובו הודיעה כי נועדה עם ראש המועצה הנבחר החדש ויו"ר הגדרתים, סהר פינטו. מהות השיחה הייתה עתידה של המועצה והאופציה לצרף את סיעתה של לנקרי, אומץ, לקואליציה המסתמנת.

הפוסט שפרסמה לנקרי מטעם סיעתה "אומץ" בעמוד הפייסבוק שלה:

"תושבי ותושבות גדרה היקרים, במסגרת ההבטחה לשקיפות מלאה מעדכנת כי אתמול נפגשתי עם ראש המועצה הנכנס לשיחה שנסובה על עתיד המועצה ואפשרות של הצטרפות אומץ לקואליציה. הפגישה היתה עניינית וברוח טובה. הבעתי בפני ראש המועצה את דאגתי העמוקה בדבר הסיטואציה הפוליטית שנוצרה ואת תפיסתי לגבי עתיד המושבה בדגש על מנהל תקין. ולכן עדכנתי שבשלב זה, לצערי, אומץ לא תוכל לקחת חלק בקואליציה שנוצרה. וככל שנראה שפניה של המועצה החדשה באמת לשינוי, תוך כדי עמידה בהבטחות שניתנו מצד נבחרי הציבור למנהל תקין ויושרה, נשקול הצטרפותנו בהמשך. חשוב לי לציין! סיעת אומץ תעבוד עבורכם גם מעמדת האופוזיציה ותתן את קולה בשקיפות ובהגינות בנוגע להחלטות הקשורות לנעשה במושבה בצורה עניינית. אנו נמשיך בשיטת שקיפות זו ככל שיידרש. גדרה לפני הכל! שלכם. טליה".

כידוע, בחודשים שקדמו לבחירות, נעשו מאמצים לצרף את לנקרי וחברי סיעתה לסיעת הגדרתים, בשים לב לסקרים שחזו לכל אורך הדרך כי לנקרי לא תצליח להיבחר וכי עצם התמודדותה מחלישה את פינטו ומחזקת את גמליאל. לבסוף, הגיעה לנקרי למקום השלישי, מתוך שלושת המתמודדים.

המאמצים לא הניבו פרי ולנקרי עמדה בסירובה לחבור לפינטו כסגניתו. לכל אורך הדרך, ציינה לנקרי כי בכל מקרה לא תחבור לגמליאל וסיעתו לאחר הבחירות, למרות חרושת השמועות.

כעת עולה כי לנקרי סירבה להצעת פינטו לחבור לאופוזיציה ותעדיף לשבת לצידו של גמליאל באופוזיציה.

בהודעה שפרסמה סיעת "גדרתים" נרשם:

"זה זמן אחדות! במסגרת ההערכות להקמת הנהלה חדשה, הצענו לסיעת אומץ להיות שותפים לעשייה טובה למען גדרה. העברנו הצעה נדיבה לשותפות בעשייה:

● משנה לראש המועצה
תיק הביטחון
● תיק הרווחה ונגישות
● תיק הספורט
● יו"ר ועדה למיגור אלימות
● יו"ר ועדה למאבק בנגע הסמים
● חבר/ה ועדת מכרזים
● חבר/ה ועדת מל"ח
● חבר/ה ועדת תכנון ובניה
● נציג/ה בדירקטוריון מרכז אופק
● חבר/ה בועדת איכות הסביבה
● 3 חברי הנהלה (ו.כספים)
יו"ר סיעת אומץ הודיעה כי היא לא מוכנה לקיים מו"מ, ובמקום לחבור אלינו לעשיה בקואליציה הם בשלב זה חוברים לאופוזיציה, יחד עם יואל גמליאל. נכון שיש לנו קואליציה יציבה גם כך! יחד עם זאת אנחנו סבורים שיש לשים את הפוליטיקה בצד לארבע וחצי השנים הקרובות, וכי תושבי גדרה ראויים למנהיגות מחברת שבה כולם עובדים יחד למען גדרה! שבוע טוב גדרה!
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה