מה גרם למועמדת לראשות המועצה לנקרי לפוצץ את חוג הבית?

$(function(){setImageBanner('709d967b-ce88-4587-9afe-9ba956ba29cd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54780,'Image','');})

ביום א' האחרון, קיימה המועמדת לראשות המועצה המקומית גדרה טליה לנקרי, חוג בית נוסף, אחד מיני רבים שערכה לקראת הבחירות באוקטובר הקרוב. שאלה שעלתה מאחת הנוכחות, גרמה ללנקרי לסיים מיידית את חוג הבית ובהמשך לעימות מילולי והטחת האשמות. יצאנו לבדוק על מה יצא הקצף וכיצד זה קשור לשר בן גביר

טליה לנקרי פייסבוק

בימים אלו, המתמודדים לראשות המועצה המקומית גדרה עובדים קשה. קשה מאוד. מבית לבית, מאירוע לאירוע. לוחצים ידיים ומנסים לייצר עוד קשרים אישיים עם תושבי המושבה.

המתמודדים מקיימים חוגי בית בבתי משפחות התושבים במטרה לנסות ולהטות עוד קולות חשובים לזכותם לקראת הבחירות הקרובות שייערכו בחודש אוקטובר הקרוב. 

המתמודדים העיקריים, כמו בבחירות הקודמות, הם הטוען לכתר סהר פינטו יו"ר הגדרתים, וראש המועצה המכהן מזה כ- 13 שנים ברציפות גמליאל.

מולם, הודיעה לאחרונה על התמודדות לראשות המועצה כוכבת עולה, יקירתי אולפני החדשות ובעלת רזומה בטחוני מרשים ומנגד נטולת הניסיון המוניציפלי, טליה לנקרי. 

בקורות החיים של לנקרי, אישה עתירת זכויות ותרומה עצומה לבטחון המדינה, ניתן למצוא - בין היתר - עבר עשיר בצבא כאל"מ במיל', ראשת אגף הלוחמה בטרור, ניפוץ תקרות זכוכית לתפקידי מפתח במערכת הבטחון כאישה וניהול מערכות גדולות.

לאחרונה, על פי פרסומים בכלי התקשורת השונים, אף הוזכרה כמועמדת לכהן כמנכ"לית המשרד לבטחון פנים של השר איתמר בן גביר, לצידו של מועמד נוסף, שלמה בן אליהו - שהועדף לבסוף לתפקיד, מה שסביר כי חרש את התלם להתמודדת של לנקרי.

בחוג בית שערכה לנקרי ביום א' האחרון, העלתה אחת הנוכחות שאלה ללנקרי, שהובילה לסיום כמעט מיידי של המפגש.

מעדויות שהגיעו למערכת גדרה נט, עולה כי לנקרי נשאלה על הקשר שלה לשר איתמר בן גביר, מה שהתברר כנושא נפיץ במיוחד עבורה ובפרט עבור האיש החזק במטה הבחירות שלה.

חשוב לציין כי לנקרי היא זו שבחרה לפתוח את הנושא לדיון.

הקשר של לנקרי לשר בן גביר אינו סוד. בפרסומים שונים הוזכר שמה לצידם של צביקה פוגל ושלום קעתבי כ"כוורת ביטחון הפנים של בן גביר".

לנקרי נשאלה בעבר בריאיון לתכנית "בחצי היום השישי" עם ליאת רגב ברדיו רשת ב', על מועמדותה לתפקיד מנכ"לית המשרד לבטחון פנים, אך לשאלת המראיינת האם "הוא (השר בן גביר-א.א) הציע לה", השיבה: "בואי נשאיר מי הציע לי ואיך הציעו לי לעצמי, פחות חשוב לי להעלות את זה מעל לגלי האתר". 

לריאיון המלא לחץ כאן

כעת, בהיותה מתמודדת לראשות המועצה המקומית, נראה כי לנקרי מעדיפה להכמין את הקשר שלה לשר לביטחון הפנים, שעבור מצביעים רבים במושבה ומחוצה לה רק אזכור שמו נחשב כסדין אדום.

כאמור, חלף תשובה לשאלה שהועלתה ביחס לקשר של לנקרי לשר לבטחון הפנים והיחסים ביניהם - אם בכלל, בחרה לנקרי לסיים מיידית את הריאיון, או כפי שציינו חלק מהנוכחים בחוג הבית בקבוצות הווטסאפ הקהילתיות הגועשות: "מבחינתנו הסיום של הערב שהיא די סילקה את כולנו".

לא זו אף זו, מעדויות התושבים עולה כי הסאגה לא הסתיימה בסלון הבית אלא גלשה החוצה בויכוח סוער והאשמות שהוטחו לפתחה של התושבת שהעלתה אתה שאלה מצד גורם מרכזי במטה לנקרי שהאשים אותה בהפצת "פייק ניוז".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה