רשימת גדרתים נחשפת

$(function(){setImageBanner('5d038be4-b5ab-4807-97ce-0802cf8729a8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,54780,'Image','');})

רשימת המועמדים מטעם תנועת "הגדרתים" פורסמה בימים אלו. 12 גברים ונשים המוכרים בעשייה הציבורית בגדרה.

תנועת גדרתים פרסמה את רשימת המועמדים שלה לבחירות למועצה הקרובה, בחירות שייערכו ב31/10/23.

ברשימה 12 מועמדים ומועמדות בחלוקה שיוויונית באופן מגדרי שכולם דמויות מוכרות בגדרה מפעילות ציבורית התנדבותית בקהילה.

2 - דורית בן בוחר

דורית היא חברת מועצה ותיקה ומכהנת במועצה המקומית גדרה מזה 15 שנים.

בן בוחר יצאה בימים האחרונים לחופשה ללא תשלום ממשרד החינוך, בו היא משמשת כמנהלת בית ספר ברמלה, כדי להתמודד לחברות במועצה.

בן בוחר היא פעילה ציבורית מוכרת מאוד בגדרה, במהלך הקדנציה האחרונה הספיקה להוציא לפועל מספר מסעות תושבים לפולין כדי לאפשר לתושבים שלא היו במסע שכזה את החוויה החשובה.

בראש הרשימה. בן בוחר ופינטו

3 – אליאב מזגני

אליאב מזגני שימש בעבר כסגן ראש המועצה וכיהן בקדנציה האחרונה כמחזיק תיק הספורט. אליאב הוא עובד בזק ונבחר לפני כשנתיים כיו"ר ועד עובדי מחוז מרכז של החברה.

אליאב מזגני, חבר מועצה ותיק גם הוא, הצטרף לתמיכה בפינטו זה מכבר. עם הצטרפותו לפינטו אמר: "בעיניי פינטו הוא האדם המתאים להוביל את גדרה. בחירתי בו היא הצבעה למנהיגות שמניעה את הקהילה, ניסיון, תשוקה ומחויבות. פינטו מביא אתו יכולות , נחישות ומקצועיות. לראייה, עד היום פינטו קידם עשייה קהילתית ענפה במסגרות רבות בלי תקצוב מהמועצה".

מזגני ופינטו מודיעים על ריצה משותפת

4 - מלי לוי

מלי לוי היא ותיקת תושבי גדרה ברשימת גדרתים, מתגוררת במושבה 57 שנים.

לוי היא יקירת גדרה ופעילה בכירה במועדון רוטרי הישראלי. כיהנה בעבר כנגידת רוטרי ישראל, כמתאמת קרן רוטרי בינלאומי במזרח-מרכז אירופה וכשגרירת רוטרי בינלאומי להעצמת נערות במזרח מרכז אירופה.

בזירה המקומית מוכרת מלי הן מפעילותה ברוטרי, בסיוע לחיילים בודדים ובקידום הילדים במסגרת 'הנואם הצעיר' לצד פעילותה היזמית והפעלתנית בתחום האומנות. מלי היתה מיוזמי פסטיבל 'בתים פתוחים' שהתקיים לאורך שנים בגדרה והיא מבטיחה שהוא עוד "שוב ישוב".

5 – תומר אהרון

תומר הוא יליד גדרה אב לארבעה המתגורר בשכונת קטרה, הוא מנהל פרויקטים במשרד ראש הממשלה וחבר מועצת גדרה מאז 2013.

ברשימתם הקודמת של הגדרתים הוצב במקום השלישי. לשם איחוד הכוחות עם אליאב מזגני זז אהרון למקום החמישי ופינה למזגני את המקום השלישי ברשימה.

6 – שרה מדר

שרה מדר, תושבת גולדה, היא תושבת חדשה בגדרה ואם לשלוש בנות.

מדר נכנסה לפעילות ציבורת בגדרה מיד עם מעבר למגורים בשכונה והיא חברת ועד השכונה מהקמתו.

מדר הספיקה ליזום ולהוביל, לצד חבריה בועד, מספר יוזמות לרבות הקמת גינה קהילתית לתושבי השכונה.

ייצוג נשי משמעותי, מחצית מהרשימה

7 – איתמר פישר

איתמר פישר, תושב שכונת רשפים, הוא מפקד צוות בתחנת כיבוי והצלה גדרה.

פישר מתנדב ביוזמות רבות במגוון רחב של מסגרות. מתנדב כרס"ן בשירות קרבי, מתנדב כשוטר סיור בתחנת יבנה, מתנדב כצוללן בזק"א, מתנדב במסגרת עבודתו כחבר ועד ודובר ועד עובדי הכבאות הארצי.

בעבודתו של איתמר בכבאות הוא נחשף לאירועי שריפות רבים ומתוך הבנת הצורך החליט להוביל, בשותפות מחלקת הרווחה במועצה המקומית גדרה, מייזם יחודי של העלאת מודעות לבטיחות באש והתקנת גלאי עשן בבתי התושבים במושבה גדרה.

8 – לימור בן יוסף

לימור בן יוסף, תושבת שכונת רשפים, היא פעילה בולטת בתנועת המחאה 'בונות אלטרנטיבה', הובילה את פעילות תנועת המחאה בגדרה עד באחרונה.

לימור עוסקת בספורט ואף השתתפה במספר רב של תחרויות איירונמן בארץ ובעולם, לימור היא מאמנת טריאתלון. לקידום ספורט הנשים בגדרה הביאה את ארגון אתנה להעצמת נשים בספורט גם להרצאות בבתי ספר בגדרה.

9 – תומר כחלון

כחלון, תושב השכונה הצבאית החדשה, הוא יו"ר מכבי הבילויים גדרה בכדורסל לשעבר.

החל מ 2016 תומר פועל בהתנדבות במועדון הכדורסל 'מכבי הבילויים גדרה'. הקים והטמיע את מערך הרישום הממוחשב של העמותה וב 2019 מונה לתפקיד יו"ר העמותה.

הצטרפותו של כחלון לרשימת גדרתים מדגישה עוד יותר את המגמה שהבליט פינטו בפרסומיו האחרונים עם הצטרפות אנשי מפתח בעולם הספורט המקומי לתמיכה בו לראשות גדרה. בין השאר הצטרפו לתמיכה פומבית בפינטו אליאב מזגני מחזיק תיק הספורט, מעוז שרעבי מייסד ומנהל מועדון שרעבי אומנויות לחימה וצחי אביב הבעלים לשעבר של בית"ר גדרה.

10 – מור כתר

כתר, תושבת גולדה, היא תושבת ותיקה במושבה ואם לאלמוג, בעל צרכים מיוחדים.

מאז הצטרפותו של אלמוג למשפחתה מור נושאת את דגל הצרכים המיוחדים בקרב קהילת ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים כדי להבטיח שהם מקבלים את מה שמקבלים בכל יישוב מתוקן.

מור מספרת: "בימים קשים, כשאמרו לנו להפרד ממנו, הבטחתי לו שאם יחליט שהוא נלחם ונשאר פה - אעשה הכל כדי שיקבל את מה שמגיע לו, שיהיה לו טוב. כתוצאה מההבטחה הזו, שאני משתדלת לעמוד בה יום ביומו, ומכך שאיני יודעת לעשות עבור 'עצמי' בלבד- אלא עבור הכלל, אני נושאת על גבי את דגל החינוך המיוחד, זכויות ילדים עם צרכים מיוחדים, ברמה הארצית וברמה היישובית בפרט."

11 – שלומי סלוטקין

סלוטקין הוא תושב גדרה הצעירה מזה כ-20 שנים וחבר ותיר בתנועת גדרתים.

סלוטקין הוא פעיל ביוזמות של עמותת 'גדרתים למען גדרה', מיזם הפאב הקהילתי, הבילועם ומיזם ארוחות למשפחות נתמכות, מיזם 'כרוב'.

סלוטקין לקח חלק גם במיזם 'מחשב לכל ילד'.  יחד עם חבריו לתנועה התקין מחשבים ללמידה מרחוק ביותר מ-200 בתי במשפחות שלא יכלו לעשות זאת בכוחות עצמן במהלך סגרי הקורונה.

שלומי מספר: "מצאתי בגדרתים לא רק מסגרת פוליטית לשינוי הנהגת המושבה אלא מסגרת קהילתית משפחתית ומחבקת. החיוכים של האורחים בפעיליות בבילועם ועוד יותר מזה העיניים הנוצצות של המשפחות שמקבלות מאיתנו את הארוחות החמות בפרויקט 'כרוב' שוות את הכל. זו הסיבה שאני בגדרתים וזו הסיבה שאני מבקש את תמיכתכם בי ובחבריי לתנועה. הצטרפו אלינו!"

12 – חיותה מרכוס

סוגרת את רשימת גדרתים חיותה מרכוס, תושבת שכונת גבעת העיריות.

מרכוס היא מראשונות חברות הגדרתים אשר יחד עם בן בוחר הקימו את התנועה לפני יותר מעשור. חיותה, תושבת ותיקה בגדרה מאז היותה ילדה במערכת החינוך המקומית ובתנועת מכבי צעיר גדרה.

בשעות הפנאי מרכוס הוא אמנית, אחת מהנפשות הפועלות, לצד מלי לוי, במיזם 'בתים פתוחים' שהתקיים בגדרה לאורך שנים ופעילה בעמותת 'אמני גדרה'. חיותה: "גאה מאוד על הרשימה האיכותית והמגוונת שלצידי".

הגדרתים. עושים למען הקהילה

סהר פינטו, יו"ר הגדרתים מסר: "אני גאה מאוד על הרשימה האיכותית והמגוונת שעומדת לצידי, עמוסה בכשרונות, רעיונות, חלומות ויכולת מוכחת לעשות ולשנות. כל אחת ואחד מחברי הרשימה הוא תושב שמחובר לתושבים ולצרכים, מחובר לשטח. כל אחת ואחד מהם כבר הוכיח את היכולת שלו, את רוח ההתנדבות שלו כאן בגדרה ואת ההתמדה שלו למען התושבים והמושבה האהובה שלנו.

אני משוכנע שעם הנבחרת המשובחת הזו נצליח להביא למימוש החזון שלנו ונקפיץ את גדרה כמה רמות למעלה בכל התחומים.

עשינו רבות למען גדרה עד היום, ב 100% התנדבות, ב 100% אהבה לגדרה ותושביה. נעשה הרבה יותר כאשר נקבל מהציבור את התמיכה ונעבור לעמדת ההובלה.

אני מבקש את תמיכת הציבור הרחב ביום הבוחר המתקרב. אל תשאירו את הבחירה רק לשכנים שלכם. הגיעו לקלפי לכמה דקות, שימו בקלפי שני פתקים, פתק צהוב שעליו כתוב סהר פינטו ופתק לבן שעליו האות 'פ' שיסייע להכניס למועצה כמה שיותר חברים מהנבחרת המצויינת שלנו. כמה דקות שלכם תמורת 5 שנות עבודה שלנו. גדרה בוחרת להתקדם."

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה