|
הפסיכולוגיה המפתיעה של רכישת ביטוח
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8885b29f-8425-4f64-b6d9-3c8d45592c87','/dyncontent/2025/2/25/4951bead-7512-441f-9887-e771f8573cd1.jpg',19117,'דיוואן אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8885b29f-8425-4f64-b6d9-3c8d45592c87','/dyncontent/2025/11/25/11cbb0a5-aaa0-4313-b88d-38d8b1c9f813.gif',20479,'קרייזי רום אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('8885b29f-8425-4f64-b6d9-3c8d45592c87','/dyncontent/2025/11/24/91cabf8a-9de4-456b-96cd-5e2abb489f90.jpg',20451,'עמרם אברהם אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15]]);})
הסיבה האמיתית לרכישת ביטוח מקורה בנפש ולא רק בארנק. הפסיכולוגית ההתנהגותית אורית טיקוצינסקי חוקרת את הקשר שבין ביטוח לחשיבה מאגית באופן שיגרום לך לחשוב אחרת על ביטוח.
|
|
|
|