מה הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('1dcbfaff-6056-4cb9-a252-217f45aa4094','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1dcbfaff-6056-4cb9-a252-217f45aa4094','/dyncontent/2024/8/7/5067193b-26d8-471b-8cdb-027b2ddffd67.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,true,50408,'Image','');},15]]);})

מאז ומעולם סיפורים כישפו אותנו, מציתים את הדמיון ומובילים למחוזות רחוקים. ד"ר קלי ד. פרקר, מומחית לתקשורת, מסבירה שסיפורים הם הרבה יותר ממדיום בידורי: "הם אחד מהכוחות העוצמתיים ביותר לחיבור, לשכנוע ולהשפעה על הלך הרוח, האמונות וההתנהגות שלנו".

בהרצאת TED שלה, פרקר מציגה את שלושת כללי הזהב שלה לרקיחת סיפור מרתק: "המרדף", "התמונה" ו"ההצעה". כללים אלה מקנים לסיפור בולטות וזכירות, ומגבירים את הסיכויים לשיתוף פעולה מצד המאזינים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה