אל תגידי לי זה לא יקרה: שיעור הגנה עצמית (ראשון) ללא עלות לנשות גדרה

$(function(){setImageBanner('5d58424c-31c6-48b1-afce-8fb82d5cc02d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

שירן לביא - מאמנת מוסמכת לטאיקוונדו ולהגנה עצמית, חגורה שחורה דאן חמש אלופת ישראל לשעבר - מפעילה קורסים של הגנה עצמית מעצימה לילדות נערות ונשים בכל הארץ. מהרו להירשם לאימון ראשון ללא עלות בסטודיו MK-FIGHT

הגנה עצמית – "אל תגידי לי זה לא יקרה" בואי הצטרפי אלינו ותלמדי איך להגן על עצמך!

לאור האירועים האחרונים בהם הוטרדו נשים ברחבי המושבה, החליט מאור קזלקופי, מאמן, לוחם והבעלים של סטודיו MK-FIGHT החדש במושבה, להרים את הכפפה ולפתוח קורס ייחודי להגנה עצמית לנשים במושבה.

לשם כך, הוא צירף לשורות הסטודיו שלו מדריכה בעלת שם עולמי, שירן לביא.

שירן לביא

קורס הגנה עצמית לנערות ונשים – מטרתו להעניק מגוון כלים פיזיים ומנטאליים להימנעות ממצבים בלתי רצויים, או כאלו שאינם מכבדים את זכויותיה וגבולותיה של האישה.

השיעורים נועדו להגביר את בטחונה העצמי של האישה, כך שהיא אינה מרגישה שהיא חסרת אונים, ושהיא מסוגלת לנקוט באמצעים בכדי להגביר את תחושת החופש והביטחון שלה.

מטרת הקורס היא להקנות למשתתפות מגוון רחב של מיומנויות, ל מנת שבשעת הצורך יעמוד בפניהן טווח רחב ככל האפשר של אפשרויות.

שירן לביאמאור קזלקופי

השיעור מורכב משלושה תחומים עיקריים:

 1. הגברת הערנות והמודעות למצבי סיכון ומתן סטטיסטיקות עדכניות: מהי תקיפה, הטרדה, מיהו תוקף פוטנציאלי, מהן נקודות התורפה של התוקף.

 2. עבודה פסיכולוגית מנטאלית – פיתוח האסרטיביות כתגובה להתנהגות בלתי רצויה. מיומנויות של עימות מילולי וביניהן הכרה בחשיבותם של שפת גוף בוטחת ושימוש בקול חזק וברור, בניית גבולות בריאים והצבתם.

 3. עבודה פיזית – לימוד טכניקות פשוטות ויעילות של הגנה עצמית, שאינן דורשות גודל פיזי מסוים, או כוח, או שנים של אימון, ועשויות לסייע בהתמודדות עם מגוון גדול של תקיפות החל מהטרדות למיניהן ועד לתקיפות אלימות ואירועי קיצון.

 

השיעור יתקיים בימי שלישי בשעה 19:00 לנערות ובוגרות.

מסטודיו MK FIGHT נמסר כי בקרוב ייפתחו קבוצות נוספות עבור ילדות ונוער.

טלפון ליצירת קשר - 050-9777114 מאיר מאור קזלקופי

לאתר הבית של MK-FIGHT, לחץ כאן -  סטודיו MK-FIGHT

 מאור קזלקופי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה