"בואו לנקות במקום ללכלך": מהרו להירשם ליוזמה למבצע ניקיון בגדרה ביום הבחירות

$(function(){setImageBanner('89365cda-15db-447b-b12c-bf9bd9bc07d7','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

שני תחומים עיקריים עולים לדיון שוב ושוב בקבוצות התושבים ומטרידים את תושבי גדרה: לכלוך ופסולת בכל פינה ובנוסף שיימינג ובריונות ברשת. מערכת גדרה נט מקדמת יוזמה, לאחד בין שניהם - יום ניקיון המושבה וקידום תרבות שיח, דווקא ביום הבחירות. גדרתים התפקדו!

ביום 1.11.2022 יערכו בחירות כלליות ברחבי המדינה. יבחרו חברי הכנסת וראש ממשלה שיכהן, בתקווה, 4 שנים. שלטים כבר נתלו ברחבי המושבה, הכניסות וביציאות ממנה ואליה. לכל תושב ואזרחי ידוע כי מדובר ביום רווי יצרים, שיח מפלג ובריונות רשת.

נִצִּים מכל עבר יטנפו על המתמודד מהעבר השני, בכיכרות, באמצעי התקשורת וברשת. "בוטים" ופעילים פוליטיים יגדפו ויטנפו, הכל למען בחירת המועמד מטעמם. האמצעים יקדשו את המטרה. 

נושא עגום זה לא פסח על המושבה. פוסטים ובצידן תגוביות שמועלים בקבוצת התושבים, לא אחת, חוצים את גבולות הטעם הטוב והשיח, לשון המעטה. 

במהלך סוף השבוע קשה היה להתעלם מההפגנות שנערכו על גשרים בכל רחבי המדינה, למען "שמירה על הדמוקרטיה", אשר כוונו בעיקר נגד ראש האופוזיציה בנימין נתניהו. 

גם בגדרה נערכו הפגנות ובמסגרתן אף ניצת עימות בין המחנות, אשר במקרה זה הצליחו לשמור על שיח מכבד והוגן, כשכל צד מנסה לשכנע את רעהו בצדקתו.

ריקי חן יהונתן

אחד הנושאים הסוערים והבוערים המועלים בקבוצות, הוא נושא ניקיון המושבה, יותר נכון שייכתב היעדר ניקיון.

מספר פעמים בשבוע מועלות תמונות וטרוניות, מוצדקות לחלוטין, המציגות תמונה עגומה של רחובות מלוכלכים, אי פינוי גזם, מדרכות דביקות ומלאות פסולת וכיוצב'.

פייסבוק תושבים למען תושבים

פייסבוק תושבים למען תושבים

פייסבוק תושבים למען תושבים

פייסבוק תושבים למען תושבים

פייסבוק תושבים למען תושבים

כמעט נוהג הוא, לדעתנו אף ייחודי למושבה, כי על מנת "לזכות" בניקיון, יש לבקש זאת מקברניטי המועצה. ברוח הבחירות, מוצע סלוגן: "שלח לי ווטסאפ ואטפל"..

לא אחת, התגוביות לפוסט יוצרות ויכוח שגולש לפסים לא נעימים. נחזה כי רצונם של תושבים מסוימים לאיכות חיים, מזכה אותם בהמלצה להגלייה מן המושבה, כינויים כמו "קוטרים" או בנוסח שהועלה השבוע "יש מבצע במזכרת בתיה", אשר הוכוון כלפי מי שמתלונן על רמת הניקיון וממליץ לו לעבור לעיר אחרת, לא פחות.

לאור הנ"ל, מערכת גדרה נט מבקשת, באמצעותכם, תושבי המועצה המקומית גדרה, לקדם יום ניקיון המושבה, בו יקחו התושבים חלק פעיל בהתנדבות מלאה. 

יוזמות כגון אלו כבר נעשו בהצלחה רבה בגדרה ע"י התושבים האיכפתיים, במהלכן המשתתפים תרמו מזמנם ומרצם למען כולם ובעיקר למען הנראות, הניקיו והסדר הטוב. 

כידוע יום הבחירות הינו יום חופש מעבודה (כמעט) לכל המגזרים ובעלי התפקידים על פי חוק בכל הארץ ולכן מדובר ביום מתאים מאוד למבצע שכזה. 

הפעילות תתקיים כאמור ביום הבחירות, 1.11.2022, בין השעות 10:00-12:00 (שלב א') ובין השעות 16:00-18:00 (שלב ב') לבחירתכם.

רוצים להצטרף?

שלחו מייל לכתובת: [email protected]

כתבו את שמכם המלא, שם שכונה בה אתם מתגוררים ובאילו שעות תרצו להתנדב (שלב א' או ב'). בהתאם לכמות המתפקדים ומקום המגורים, תבוצע חלוקה.

בעלי עסקים בגדרה המוכרים מוצרי ניקיון? מוזמנים לתרום שקיות אשפה, מטאטאים, וציוד נלווה ותזכו בכתבה מפרגנת ותומכת במקומון והרבה הערכה מהתושבים.

קומו מהכורסא ובואו לעשות שינוי!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה