בוגרים וחבריו של עידו ברוך ז"ל התכנסו היום בבית הספר 'דרכא בגין' לזכרו

$(function(){setImageBanner('fb22e94c-d4a3-4f2e-8638-3e1971f375b4','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

בית הספר 'דרכא בגין' פתח הבוקר את שעריו לצורך התכנסות לזכרו של סמ"ר עידו ברוך ז"ל, בוגר בית הספר, שנהרג אתמול (ג') בעת מילוי תפקידו

סמ"ר עידו ברוך ז"ל

עידו ז"ל היה בוגר בית הספר 'דרכא בגין' בגדרה.

עם היוודע דבר מותו, נשלחה איגרת להורים ע"י הנהלת בית הספר והצוות החינוכי. באיגרת נמסר כי היום (ד') תיערך התכנסות לזכרו של עידו, בלובי בית הספר להדלקת נרות לזכרו כמו גם לצורכי שיתוף וייעוץ רגשי.

בוגרים רבים, חבריו ומכרים הגיעו הבוקר לבית הספר על מנת להיזכר, לשתף ולחלוק חוויות. חלקם במדים ירוקים, חלקם כחולים כשלכולם מכנה אחד משותף - עידו.

התכנסות לזכרו של עידו ז"ל

התכנסות לזכרו של עידו ז"ל

התכנסות לזכרו של עידו ז"ל

התכנסות לזכרו של עידו ז"ל

התכנסות לזכרו של עידו ז"ל

בוגרי בית הספר שנפלו בעת מילוי תפקידם

התכנסות לזכרו של עידו ז"ל

מנהלת בית הספר, הגב' אסתר חדד, ספדה לעידו:

"בשעה זו אנו מביאים למנוחת עולם את עידו אשר נקטף בדמי ימיו ע"י מחבל. עידו התלמיד והאדם שזכור לכולנו היטב בזכות הנוכחות העוצמתית, הנתינה השופעת, העזרה ללא תנאי, אצילות הנפש, ברוך כישרונות שהאיר את סביבתו בענווה וברגישות. כמורה שלו לתנ"ך זכור לי עידו בזכות האנרגיה החיובית שלו. למרות העומס הלימודי תמיד מצא זמן לעיסוקים רבים ומגוונים, יזם רעיונות והציב מטרות שבזכותם הגיע למקומות הגבוהים וגם לסיירת גבעתי. בספר המחזור כתב עידו: שבטיול הגדול הוא ייסע לדרום אמריקה ויפן. המוטו שלו לחיים היה שאף פעם לא לשכוח מאיפה באת ובעוד 20 שנה הוא יהיה משהו שקשור למוסיקה או לנוער. כל כך מתאים לעידו וכבר לא יהיה... בכאב גדול אני עומדת כאן היום בשם משפחת דרכא בגין תלמידים, צוות, בוגרים והורים כולנו שותפים לכאב, מבכים את אובדנו. עידו מותיר חלל עצום בקרב משפחתו ובקרב כל קהילת גדרה. זכות גדולה שהיה תלמיד בבית ספרנו. נמשיך לעד לשמור אותו בזיכרון ובליבנו. נוח על משכבך בשלום".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה