בטיחות בדרכים דרך האמנות

$(function(){setImageBanner('b1902928-d41e-48a2-b716-cb1150d9b243','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

בהמשך למיזם להעלאת המודעות בקרב ילדות וילדי גדרה לבטיחות בדרכים דרך אמנות, נפתחה תערוכת "בטיחות בדרכים דרך אמנות" בספריית גדרה להצגת אמנות מקומית צעירה

כבכל שנה, מתקיים מיזם בטיחות בדרכים דרך אמנות לזכרו של גיא נזירי ז"ל בקרב תלמידי ותלמידות כיתות ה-ו בבתי הספר היסודיים בגדרה.

מיזם זה מתקיים בהובלת אגף קהילה וחברה בניהולה של גלית דניאל ובשיתוף הרלב"ד, רוטרי, אגף החינוך ובתי הספר היסודיים ומטרתו, העלאת המודעות בקרב ילדות וילדי גדרה לשמירה על בטיחות בדרכים.

מיזם זה מתקיים זו השנה השישית בגדרה וזוכה להצלחה רבה ולמעורבות גבוהה של התלמידות והתלמידים. זאת, בזכות שילוב של הסברה שהתלמידות והתלמידים מקבלים במהלך השנה בנושא ומעבירים את הידע שצברו דרך יצירה.

מיזם זה מגיע לסיום בערב שיא בו מתקיימת תחרות ציורים של התלמידות והתלמידים מקרב בתי הספר היסודיים בגדרה.

בשל הצלחת המיזם בגדרה, הפרוייקט פועל בארבע השנים האחרונות ברמה הארצית ברוטרי ישראל בהובלת גילה נזירי כאשר השנה השתתפו בפרויקט 31 ישובים משלומי ועד אילת.

אגף חברה וקהילה לקח את המיזם צעד קדימה ובאמצעות הספריה הציבורית, אשר מהווה חלק מהאגף, פתח תערוכה המשלבת את הציורים שהוצגו בתחרות. התערוכה, "בטיחות בדרכים דרך האמנות", נפתחה בעידודו של האמן, דוד נאמן, אשר הקים ועיצב אותה.

ניתן להתרשם מציורי התחרות מוצגים בימים אלה בספרייה כסיכום למיזם בטיחות בדרכים דרך אמנות לזכרו של גיא נזירי ז"ל.

יצויין כי בשנים האחרונות הספריה הציבורית בגדרה מציגה תערוכות רבות ונותנת מקום לתרבות מקומית ובמקרה זה הספריה נותנת במה ליוצרים וליוצרות הצעירים מגדרה.

תודה למנהלת הספריה, ליאת חתוכה, ולצוות הספריה, הפותחים את שערי הספריה לאמנות ביישוב ובכך מעודדים הן יצירה מקומית והן ביקור בספריה של משפחות רבות.

תודה לכל השותפים למיזם חשוב ומשמעותי זה – לאגף חברה וקהילה, לרלב"ד, לרוטרי, לאגף החינוך ולרכזות הבטיחות בדרכים בבתי הספר היסודיים.

תודה מיוחדת לגילה נזירי, אשר משקיעה רבות במהלך השנה לזכרו של בנה, גיא נזירי ז"ל. גילה ציינה כי "אם מצליחים להציל נפש אחת, מצילים עולם ומלואו. מי יתן ויהיו כמה שפחות אמהות ומשפחות הכואבות את אובדן יקיריהן בתאונות דרכים".

ספריית גדרה

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה