$(function(){setImageBanner('8178c09c-5850-4c2a-8a83-44322c698f9b','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})
הישג מרשים למערכת החינוך בגדרה: לירז לוי לדל, מורת של"ח בחטיבת הביניים ותיכון דרכא רמון, זכתה בפרס החינוך הארצי היוקרתי לידיעת הארץ ע"ש פרופ' זאב וילנאי לשנת תשפ"ו.
הפרס הוענק ללוי לדל במסגרת כנס מורי של"ח הארצי, שנערך השבוע, כהוקרה על תרומתה המשמעותית לחינוך, להכרת הארץ ולהובלת תלמידים לערכים של מעורבות, מנהיגות ואהבת הארץ.
לירז נחשבת לדמות חינוכית מובילה ומוערכת בקהילת בית הספר וביישוב כולו. לצד עבודתה כמורת של"ח, היא מובילה את אשכול המש"צים ומקדמת יוזמות חינוכיות וקהילתיות רבות. אחד המיזמים הבולטים שייסדה הוא "חיבורים בגדרה", המחבר בין תלמידים, תושבים וקהילות שונות במושבה ומחזק את תחושת השייכות והערבות ההדדית.
עמיתיה ותלמידיה מתארים אותה כמחנכת מסורה, מקצועית ומלאת השראה, המצליחה לשלב בין אהבת הארץ, חינוך לערכים ועשייה קהילתית משמעותית.
הזכייה בפרס הארצי מהווה כבוד גדול לבית הספר דרכא רמון, למערכת החינוך המקומית ולמושבה גדרה כולה, ומצטרפת לשורת הישגים חינוכיים מרשימים שנרשמו בשנים האחרונות.
בגדרה בירכו את לירז על ההישג המכובד וציינו כי היא מהווה מודל לחיקוי עבור תלמידים ואנשי חינוך כאחד.
"ברכות ללירז על הזכייה המרשימה. גדרה גאה בך ובתרומתך הרבה לחינוך, לקהילה ולדור העתיד", נמסר.