גדרה פותחת את הקיץ עם מכינת חדשנות לתלמידי חטיבות הביניים

$(function(){setImageBanner('f822215c-055f-4d96-ad28-52dc9ea01d20','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

יצאה לדרך בגדרה מכינת הקיץ לחטיבות הביניים, במסגרת התוכנית הלאומית של החופש הגדול של משרד החינוך. עשרות תלמידים ותלמידות מכיתות ז'–ט' החלו את פעילות המכינה, המשלבת למידה חדשנית לצד חוויה חברתית מעשירה לקראת שנת הלימודים הבאה.

מועצה מקומית גדרה

במהלך המכינה נחשפים המשתתפים לעולמות הבינה המלאכותית (AI), מתנסים בטכנולוגיות מתקדמות ורוכשים מיומנויות רלוונטיות לעולם המשתנה. לצד זאת מתקיימים בוטקמפים לימודיים במתמטיקה ובאנגלית, פעילויות גיבוש וחוויה, וכן עבודה על מערכת טכנולוגית המקדמת חשיבה יצירתית ומיומנויות המאה ה-21.

במועצה המקומית גדרה מציינים כי המכינה מהווה הזדמנות משמעותית לחיזוק הידע, פיתוח הביטחון העצמי והכנה מיטבית לקראת שנת הלימודים הקרובה – וכל זאת באווירה מהנה, חדשנית ומעוררת השראה.

המכינה מתקיימת בבית הספר דרכא רמון, כאשר במועצה הודו לצוות בית הספר על האירוח ולרכזת המכינה, מירי גמליאל, על ההובלה, ההשקעה והליווי המקצועי של התלמידים.

בגדרה מדגישים כי גם במהלך חופשת הקיץ ממשיכים להשקיע בדור העתיד, לקדם מצוינות חינוכית ולהעניק לבני הנוער כלים משמעותיים להצלחה.

ההרשמה למכינה עדיין פתוחה, אך נותרו מספר מקומות אחרונים בלבד.

לפרטים ולהרשמה:
קישור להרשמה למכינת הקיץ בגדרה

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה