גמליאל סירב לדון בנושא הקייטנות - התושבים נערכים להפגין

$(function(){setImageBanner('eef28caf-2161-4ecf-8bac-f67a9665e089','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

הסלמה בסאגת קייטנות הקיץ: יואל גמליאל סירב לקיים היום (ג') דיון במליאת המועצה, לבקשתו של יו"ר הקואליציה וסיעת הגדרתים עו"ד סהר פינטו והותיר את ההורים אובדי עצות. בתגובה מתכוונים ההורים להפגין מחר בשעה 17:00 מול בניין המועצה

כמיטב המסורת מדי שנה בואכה חודשי הקיץ, מתחילה סאגת הקייטנות והקושי להירשם.

נכון למועד כתיבת שורות אלו, קיימים כ- 120 ילדים (!) ללא פתרון לקיץ הקרוב.

ההורים מודאגים וכועסים על כך שהמועצה המקומית וכל בעלי התפקידים בה לא השכילו להיערך לקייטנות הקיץ, והתוצאה היא כ- 120 ילדים ללא מסגרות.

הורים רבים מעידים כי זו חוויה שהם מכירים בעשור האחרון: לקראת חופשי משרד החינוך, מרכז אופ"ק פותח את ההרשמה לקייטנה - הרישום נסגר תוך מספר שעות, והורים רבים מוצאים עצמם ללא פתרון.

שוחחנו עם הילה, אם לשלושה תושבת גדרה, שלא הצליחה לרשום את בנה הקטן לקייטנת הקיץ:

"בעלי לקח חופש מהעבודה בחופשת פסח האחרונה, ושימש כאיש צוות בקייטנת פסח בכדי לאפשר לבננו ועוד חמישה חברים להירשם לקייטנה בגן. העובדים לא טורחים לפרסם מודעות דרושים, להיערך לגידול במספר הילדים בגנים ולדאוג להם לפעילות חינוכית בקיץ, במתכונת שתאפשר להורים להמשיך לפרנס".

היום (ג'), יו"ר האופוזיציה עו"ד סהר פינטו וסיעת הגדרתים ביקשו לקיים דיון דחוף בנושא, אך למערכת גדרה נט נמסר כי ראש המועצה וחברי סיעתו, מסיבות כאלה ואחרות, סירבו להעלות את הנושא לדיון.

תגובת עו"ד סהר פינטו:

אטומים. הגיעו מים עד נפש! ראש המועצה לא סופר את ילדי גדרה, מדיר את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים , ומתעלם מצרכי ילדים עם מוגבלויות. וההורים? פשוט לא מעניינים אותו. בשבילו הכל זה פוליטיקה. קיוויתי שהמועצה תקיים היום דיון ענייני ומקצועי, למתן פתרון מיידי ומלא למחדל הקייטנות, ביטול הפגיעה בילדי גני התקשורת וקיום הערכות ראויה לפתיחת שנה"ל תשפ"ד. במקום זה קיבלנו שוב סיסמאות. מבחינת ראש המועצה "יש מענה לכל הילדים". כמה מנותק אפשר להיות???
עד מתי המועצה תעבוד נגד תושביה?? אנחנו לא נוותר. את ההתנהלות הכושלת הזו, שפוגעת בהורים ובילדים אנחנו נשנה!!"

צפו בדברים שנשא עו"ד פינטו בישיבת המליאה:

כאמור, לאור עמדת המועצה וסירובה לקיים דיון דחוף בעניין במטרה לפתור את מצוקת ההורים והילדים, תיערך מחר בשעה 17:00 הפגנה מול בניין המועצה, אליה צפויים להגיע מאות אנשים. 

מעבר לנושא הקייטנות, גם הורי ילדי החינוך המיוחד מלינים, ובצדק, זה זמן רב, בדבר היעדר הסעות, אי הקמת גני ילדים לחינוך מיוחד על רקע הגידול הניכר באוכלוסיית המושבה, קיצוץ שעות פעילות הגנים ובפרט היעדר כח אדם. 

האם זוהי ההגדרה ל"פנינת השפלה"?

האם גדרה אכן "מובילה בחינוך"?

הפתרונים באוקטובר...

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה