גן הבנים הוותיק בגדרה התחדש: פארק נינג’ה חדש ייחנך היום בהפנינג חגיגי למשפחות
לאחר עבודות שדרוג נרחבות בהשקעה של יותר מ־1.5 מיליון שקלים, ייחנך הערב (שלישי) פארק הנינג’ה החדש בגן הבנים ההיסטורי בגדרה. במקום הוקמו מתקנים חדשים לכל הגילאים, לצד מגרש כדורגל סינטטי, הצללות ופינות ישיבה. את החגיגה ילוו הפעלות לכל המשפחה ואורחים מיוחדים מתוכנית ״נינג’ה ישראל״

תושבי גדרה מוזמנים הערב בשעה 18:00 להגיע לגן הבנים המחודש ולחגוג את פתיחתו של פארק הנינג’ה החדש, שהוקם במסגרת עבודות שדרוג מקיפות שבוצעו במקום בחודשים האחרונים.
במסגרת הפרויקט, בהשקעה של למעלה מ־1.5 מיליון שקלים, שודרג הגן הוותיק והאהוב והפך למתחם פנאי וספורט מודרני. בין היתר הוקמו במקום מתחם נינג’ה מקצועי, מגרש כדורגל סינטטי, מתקני משחק חדשים לילדים, נדנדות, אזורי הצללה וספסלים לרווחת המבקרים.
במועצה המקומית מציינים כי מדובר בחלק מתוכנית רחבה לשדרוג המרחב הציבורי ברחבי היישוב. בחודשים האחרונים חודש הסקייטפארק המקומי, שודרג גן המשחקים בדרך רבין, הוקמה גינת כלבים חדשה ברחוב הארז, הוקם מגרש דשא סינטטי ברחוב סטרומה, ובימים אלה מקודמים פרויקטים נוספים ברחבי גדרה.

האירוע החגיגי יכלול הפנינג משפחתי עם מוזיקה, דוכני מזון, הפעלות לילדים ולבני נוער, וכן הופעה והדגמות מיוחדות של גל ושיר, התאומים המוכרים מתוכנית הטלוויזיה “נינג’ה ישראל”.
ראש המועצה המקומית גדרה, סהר פינטו, ציין כי ההשקעה בפארקים ובמרחבים הציבוריים נועדה לחזק את חיי הקהילה ולאפשר לתושבים ליהנות ממקומות מפגש, בילוי ופנאי איכותיים.
הכניסה לאירוע חופשית, ותושבי גדרה מוזמנים להגיע עם כל המשפחה וליהנות מחגיגה קהילתית מיוחדת בגן הבנים המחודש.

