דווקא עכשיו - "ואהבת": ביקור בסימן חברותא בבית ספר קשת המשלב דתיים-חילוניים

$(function(){setImageBanner('1dd8dc4b-e032-4b12-af90-f6155a4881dd','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

אתמול (יום ד') הגיעה מינהלת החינוך היישובית לביקור בבית ספר "קשת" - בית ספר המשלב דתיים וחילוניים

הודעה שפורסמה באתר "המועצה המקומית גדרה":
"זהו ביקור נוסף במסגרת הביקורים של מינהלת החינוך ללמוד מקרוב על בתי הספר, לשמוע מפי התלמידות והתלמידים על החוויה הבית ספרית, לשמוע את צוותי החינוך ולראות את היוזמות והתכניות בבית הספר.
הביקור הפעם נערך במזג אוויר חורפי ובאווירה מיוחדת, התלמידות והתלמידים שיתפו אותנו ולמדנו על בית ספר מיוחד, נעים וביתי.
בביקור השתתפו ראש המועצה, מנהלת אגף החינוך ענת קוך, צוות אגף החינוך היישובי, מנהלת חברה וקהילה גלית דניאל, פיקוח משרד החינוך, סגן מזכ"לית הסתדרות המורים גבי שמעון, מנהלות בתי הספר היסודיים, יו"ר הנהגת ההורים אביעד זקרי, הנהגת ההורים הבית ספרית ומתנדבים בבית הספר.

תודה למנהלת בית הספר, ימימה מיארה, לצוות החינוכי וכמובן, לתלמידות ולתלמידים על האירוח."
מבית הספר "קשת" נמסר:
"רכזת יהדות רותם ביטון, הדגישה בפני הנוכחים את העשייה המשלבת הנעשית בבית החינוך יום יום והדגישה, שהחיבור בין דתיים לחילוניים הינו הזדמנות נפלאה לגשר על מחלוקות ולמצוא את המאחד והמחבר בחברה הישראלית.

דווקא בעת הזו שאנו עדים למחלוקות ולפילוג עלינו להדגיש את החיבורים בחברה הישראלית.

דף הלימוד הערכי, שהובילה רותם ביטון יחד עם תלמידי שכבה ה׳, מהווה הזדמנות לראות את ההווי החברתי-ערכי המתקיים בבית החינוך.

הנוכחים התרגשו בשיר ״ניגון של חיבורים״, אותה הובילה המורה הודיה כהן, מפגש מוזיקלי בין תלמידי כיתת תקשורת לתלמידי השכבה, בו הם ניגנו יחד ושיתפו על החיבורים המיוחדים במהלך השיעורים".
מועצה מקומית גדרה
מועצה מקומית גדרה
מועצה מקומית גדרהמועצה מקומית גדרה
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה