הוכרזו "תוצאות" הבחירות לוועד שכונת גולדה - 1,500 תושבי גדרה חתמו על עצומה נגדית

$(function(){setImageBanner('ac185e41-fd56-47fd-836f-d93bfee30cde','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

לאחר שוועד השכונה הקיים קרא לתושבי השכונה להחרים את הבחירות, פרסמה המועצה המקומית גדרה את חברי הועד ש"נבחרו"' זאת חרף העובדה שלא נוהל הליך הצבעה. אלפי תושבי גדרה חתמו על עצומה הקוראת לשמירה על הסטטוס קוו

כפי שפורסם כאן בדבר הליך פרסום הבחירות, פרסמה היום (1.2.2023) המועצה המקומית גדרה את שמות התושבים שנבחרו לכהן בוועד השכונה.

להזכיר, ועד השכונה הקיים והפעיל קרא לתושבי השכונה שלא לשתף פעולה עם הליכי המועצה, מה שגרם לחלק לא מבוטל מהמתמודדים להסיר את מועמדותם.

עם הסרת מועמדותם של כמחצית מן המתמודדים, נראה כי נחרש התלם למועצה למינוי החברים בועד השכונה ואלו נבחרו, הלכה למעשה, מבלי שנבחרו ולא התקיים הליך הצבעה. 

להלן לשון הודעת המועצה כפי שפורסם:

הודעה חשובה – הכרזה על וועד שכונת גולדה

לאחר הליך בו היתה זכות שווה לבחור ולהיבחר לוועד גולדה בצורה דמוקרטית, נותרו 5 תושבים ותושבות שהגישו מועמדות על פי התקנון והנהלים. לפיכך, וועדת הבחירות התכנסה והעבירה את החלטותיה בעניין נציגות וועד שכונת גולדה.

כאמור, הבחירות היו אמורות להתקיים היום, רביעי, 1.2.2023. בשל האמור, לא יתקיים הליך הצבעה.

להלן וועד שכונת גולדה:
1. גלעדי מתנאל חי
2. לוגסי ליאת
3. לוין נתן ליאור
4. מילר עמיחי
5. פריד אביחי

אנו מאחלים לוועד הצלחה רבה בתפקידם ושיתוף פעולה פורה לטובת קידום השכונה ורווחת תושביה.

פרוטוקול ישיבת ועדת הבחירות לשכונת גולדה

מנגד, הגישו חברי עמותת "חייה ותן לחיות גדרה" עצומה, עליה חתמו כ- 1,500 תושבי גדרה, הקוראת לשמור על הסטטוס קוו הקיים במושבה.

להלן הודעה שפורסמה בקבוצת הפסייבוק של "חייה ותן לחיות גדרה":

חברים יקרים, היום בבוקר הגיעו נציגינו למועצת גדרה והניחה על שולחן המועצה עצומה החתומה על ידי *1500* מתושבי גדרה.

תוך פחות משבוע התגייסו כל כך הרבה תושבים לתמוך במאבק שלנו לשמירת עסקים פתוחים בשבת ולא פחות חשוב - לקרוא למועצה להקצות משאבים לכלל המגזרים בגדרה בצורה שיוויונית.
זוהי הפגנת אחדות חשובה לכולנו.
כולנו תקווה שראש המועצה יתייחס ברצינות למחאה החברתית שלנו.
תודה רבה לכל מי שחתם. אנו ממשיכים בפעילות.
אנו קוראים לכלל התושבים להמשיך ולחתום על העצומה ולקחת חלק פעיל בפעילות שלנו.
*חייה ותן לחיות גדרה*
שוחחנו גם עם סימונה דר לוריה, תושבת גדרה וחברה בקבוצת "חיה ותן לחיות", ממובילות המאבק אשר הגישה למועצה את העצומה בשם התושבים:

"בחרנו לעצור הבוקר לרגע את הפעילות ולהגיע ללשכת ראש המועצה על מנת למסור לו, בנקודת הזמן הזו, לאחר מס' ימים בלבד...את 1500 החתימות שנאספו לעצומת חייה ותן לחיות. תמשיכו לחתום חברים.ות... כי אין לנו בית אחר. נגיע , בקרוב מאד, שוב ללשכה עם רשימת החתימות המעודכנת".

סימונה דר לוריה
נמשיך לעקוב ולעדכן אתכם, כמו תמיד, בהתפתחויות.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה