הכובעים השחורים: מי תלה שלטים בלילה על גדרות הבתים ללא אישור?

$(function(){setImageBanner('a52eefc6-bfe0-4b8e-917c-9482dd374676','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

רגעים לא פשוטים עברו הלילה על תושבי אחת השכונות הוותיקות במושבה. באישון לילה וגם בבוקר שלמחרת הגיעו מספר אלמונים, שעטו כובעי קסקט, ותלו כרזות של ראש המועצה גמליאל על בתי התושבים, ללא אישור בעלי הנכס וללא התרעה מוקדמת. תושב השכונה שעל ביתו נתלה השלט: "חשבנו שמדובר בגנבים".

אתמול (ג', 29.08.2023), הגיעו אלמונים לאחת השכונות הוותיקות במושבה בשעות הלילה. לראשם כובעי קסקט ובאמתחתם שלטים של ראש המועצה הנוכחי יואל גמליאל, המתמודד בימים אלו לכהונה נוספת.

בהיעדר התראה קודמת או אישור מצד בעלי התים ובפרט חזות האלמונים, נחרדו התושבים וחשבו לתומם כי מדובר בגנבים "שמתעסקים לנו עם הרכבים" כדבריהם. לא מחזה נדיר במושבה בתקופה האחרונה.

לבסוף ולרווחתם, התברר כי לא מדובר בגנבים אלא ככל הנראה בפעילים שהגיעו לתלות שלטים על הגדר החיצונית - הקוראים לבחור בגמליאל.

סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ממידע שהגיע למערכת גדרה נט, מדובר ב-2 בתים לפחות, הנמצאים על כביש ראשי בקרבת בית הספר, מה שנקרא "מיקום אסטרטגי".

שוחחנו עם תושבת השכונה (שמה שמור במערכת) שסיפרה: "הרכבים שלנו חונים על הכביש הראשי. בלילה הגיעו אנשים עם כובעים. חשבנו שמתעסקים לנו עם הרכבים. בבוקר הם הגיעו שוב וראינו אותם תולים כרזות על הגדרות של השכנים".

נציין כי בעניין דומה, לפני כשבוע העלה סגן ראש המועצה ציון ידעי, המתמודד בעצמו לקדנציה נוספת, פוסט בחשבונו האישי, בו נטען כי אלמונים הסירו את השלטים שנתלו (באישור התושבים בעלי הבתים) וקרא לקיים "מערכת בחירות הוגנת".

להלן לשון הפוסט שהעלה סגן ראש המועצה ציון ידעי לחשבונו:

"בושה השניים האלה כל לילה, יום אחרי יום יוצאים לרחובות וקורעים ותולשים את השלטים שלי מהגדרות שהילדים שלי תולים. מעולם לא עשיתי רע לאדם ומעולם לא פגעתי באדם וזו לא הדרך להחליש אותי. יש לי עוד הרבה צילומים. אני מבקש שתפסיקו עם זה. ככה לא מנצחים בחירות. בחירות מנצחים בעבודה קשה של חמש שנים למען התושבים". 

קרדיט: פייסבוק ציון ידעי

למען הסר ספק, לא ידוע על קשר כלשהו בין 2 האירועים ומדובר באירועים נפרדים לחלוטין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה