$(function(){setImageBanner('5db0510a-ea0d-4dc0-b4c7-15cfade408a2','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})
בעקבות השיח הציבורי שהתעורר בימים האחרונים סביב עתידה של חורשת הרצפלד והעבודות המתבצעות במקום, פרסמה המועצה המקומית גדרה הודעת הבהרה לתושבים, ובה הדגישה כי אין כל כוונה להרוס את החורשה או לבנות בשטחה.
במועצה הסבירו כי העבודות המבוצעות בימים אלה הן חלק מתוכנית לשיקום וחידוש החורשה, במטרה לשמר אותה כריאה הירוקה של המושבה ולהבטיח את המשך קיומה לטובת הציבור.
לדברי המועצה, במסגרת העבודות ובתיאום עם סוקר עצים מוסמך, מתבצעת כריתה של עצים יבשים ומתים בלבד, אשר הוגדרו כמסכנים את שלום הציבור ומהווים מפגע בטיחותי.
עוד נמסר כי בקרוב ייצא לדרך מיזם נטיעות רחב היקף, במסגרתו יינטעו עצים חדשים רבים בשיתוף תושבי גדרה, כחלק מהמאמץ לחזק ולהעשיר את החורשה.
בהתייחסות לשלט שהוצב במקום, הבהירו במועצה כי מדובר בהסדרה טכנית-רישומית בלבד, וכי אין בכך כל שינוי בייעוד הקרקע או רמז לתוכניות בנייה באזור.
במועצה המקומית גדרה סיכמו כי הם מחויבים להמשך השמירה על המרחבים הירוקים במושבה ועל איכות החיים של התושבים, וקראו לציבור להסתמך על המידע הרשמי המפורסם על ידי המועצה.