זה הקטן גדול יהיה - צפו בביצועים של יונתן חז'ז'

$(function(){setImageBanner('aed15789-8892-429f-ba29-af8dabdec47d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

יונתן בן התשע וחצי, פצצת כישרון מהלכת, עדיין לא החליט באיזה צד של הבמה רוצה להיות. אבל בטוח שהוא הולך להיות מפורסם

יונתן חז'ז' תושב גדרה ותלמיד כיתב ג' (בקרוב ד') בבית הספר "קשת", רק בן 9 וחצי, הספיק להתאהב בעולמות הבמה.

כבר בגיל 3 נהג להופיע בפני בני משפחתו - ההורים שני וצחי, אחיו התאום אריאל (גפן טרם נולדה)- בסלון הבית, כשהוא שר, רוקד ומנגן.

עם השנים והניסיון שצבר, החל להפיק הופעות ואף הרכיב להקה יחד עם חבריו לספסל הלימודים.

הוא מתחקה אחר דמויות מרכזיות בעולם המוזיקה, כדוגמת מייקל ג'קסון שצעדיו קסמו לו. לאחר אימונים, למד את הקצב והתנועות והתאהב בשיריו.

אבי סינגולדה - במהלך הופעה - הזמין את יונתן לבמה רגעים לפני תחילתה, הצטלם איתו והוקסם מהכישרון ואוסף הגיטרות המרשים שבבעלותו הכולל: קלאסיות, חשמלית ואקוסטית - איתן הוא כותב מלחין ושר.

משפחת חז'ז'

אוסף הגיטרות המרשים של יונתן

"יש לי מוזיקה בראש וגיטרה בידיים, אני על הבמה וכולם מוחאים כפיים, חבר על התופים, חבר על הקלידים, יושבים שרים ומנגנים"

לאחרונה פתח ערוץ יוטיוב מושקע ומוצלח (מוזמנים לעקוב - אריאל ויונתן חגגלחצו כאן לערוץ היוטיוב ) אליו מועלים תמונות וסרטונים שערך יונתן בעצמו, הכל בדרך למטרת העל: להיות מפורסם.

בנוסף, משחק יונתן כדורסל, משוגע על כלבים ובמיוחד הכלבה שלו מייפל, לומד שיעורי גיטרה אצל מורה פרטי ואוהד את אלופת המדינה בכדורגל שנתיים האחרונות, מכבי חיפה (המערכת מוסרת: 'יאללה מכבי!').

משפחת חז'ז'משפחת חז'ז'

משפחת חז'ז'

איפה אתם נכנסים לתמונה?

על מנת לצבור ניסיון נוסף, מחפש יונתן להתלוות במהלך חודשי הקיץ למפעיל.ה בגדרה כעוזר. כאן אתם נכנסים לתמונה. אם יש לכם חיבורים רלוונטיים, לחצו כאן - פרופיל הפייסבוק של שני אמא של יונתן 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה