חשד לתקיפה מינית ברחוב צאלה - תלונה הוגשה במשטרה

$(function(){setImageBanner('15b81ab9-bfc1-492a-afdf-af35e2c0560b','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

תושבת המושבה הגישה תלונה במשטרת ישראל כאשר טיול עם כלבה הפך לאירוע מפחיד בו הוטרדה מינית ברחוב צאלה, ככל הנראה ע"י אחד מפועלי אתרי הבנייה

משטרה

ביום 24.07.2022 ירדה תושבת השכונה החדשה עם כלבה לטיול. במהלך הטיול באזור רחוב צאלה, הרגישה לפתע כי מישהו נוגע בה מאחור. הלה התחילה לצעוק והאיש ברח.

מהתיאור עולה כי מדובר, לכאורה, בבן מיעוטים. לא מן הנמנע כי מדובר באחד הפועלים באתרי הבנייה במושבה המתגוררים באתרים במשך השבוע.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "הוגשה למשטרת ישראל תלונה בדבר אירוע הטרדה מינית ע"י אדם בשלב זה אינו מוכר. נפתחה חקירה ומשטרת ישראל תבדוק את כלל הממצאים בזירה, לרבות פורנזיות וסיגנטיות.  החקירה נמשכת"

להלן הפוסט שפורסם בקבוצת התושבים:

תהיו ערניים

עורכת שוב: אם מישהו שגר בצאלה לדעתי באזור 21-24 (צד ימין עם הפנים לשכונת גולדה)/ רחוב ארז בפניה לספורטק ויש לו מצלמות בבית שמשקיפות על הרחוב יעזור מאוד ! בצאלה אין מצלמות רחוב, ובספורטק הם באיכות מאוד ירודה...

-------------

** מעדכנת את הפוסט -

אני חייבת לציין שבמהלך הסיטואציה תוך כדי שאני מרביצה לו הוא ירד לכביש, והמשכתי להרביץ לו בכביש. 2 מכוניות עברו מולינו צפרו על זה שאנחנו בכביש - ראבק ! אם אתם רואים בחורה מרביצה וצורחת על גבר ברחוב כנראה קורה משהו, תפתחו חלון תשאלו אם הכל בסדר. בנוסף מישהו מאחת המרפסות צעק משהו - צעקות לא עוזרות! אל תעמדו מהצד ותסתכלו אלא תגיבו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המשטרה אתמול עשתה סריקות ולא מצאה את החלאה, זה היה די צפוי הוא בטוח התחבא באחד הבניינים באזור הבניה. תהיו ערניים.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

אני גרה ברחוב צאלה ויצאתי לטיול עם הכלב ברחוב ערבי כנראה מהבניה פה באזור הלך אחרי ונגע בי מאחור הגבתי באותו רגע והתחלתי לצרוח עליו ולהרביץ לו כשהכלב התחיל להתנפל עליו הוא התחיל לרוץ אחורה לכיוון הספורטק עשינו סריקה באזור לא מצאנו אותו, השארתי פניה במשטרה הורים - הספורטק והאזור מפוצץ ילדים תהיו ערניים!!! הבחור בגובה ממוצע טי שירט לבנה ברמודה בד כחולה עד הברך כפכפים שחורות מסתובב עם טלפון ביד מבטא ערבי אי אפשר להתבלבל".

מקריאת התגוביות לפוסט נחזה כי לא מדובר במקרה ראשון. להלן תגובית שהעולתה במסגרת הפוסט:

"בדיוק היום קרה לי!!עשיתי הליכה וראיתי בחור ממוצא ערבי עם כפכפים וטלפון ביד הולך וברגע שראה אותי מתקרבת התיישב בתחנה ממש כאילו חיכה לי! כמובן שהתחלתי בריצה למדרכה בצד השני".

ממערכת גדרה נט נמסר כי הנכם מתבקשים לגלות עירונות ולדווח למשטרת ישראל ורשויות החוק על כל אירוע חריג.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה