כולנו אחים: מישל ממאפיית האחים בגדרה המיס לנו את הלב

$(function(){setImageBanner('d29fbb81-2bff-4877-bb43-0828002d7e9e','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

"בְּמָקוֹם שֶׁאֵין אֲנָשִׁים, הִשְׁתַּדֵּל לִהְיוֹת אִישׁ": מה עשה מישל, הבעלים של מאפיית האחים הוותיקה ברחוב סברדלוב, שגרם לאלפים מתושבי המושבה להתרגש?

דוראל, תושב גדרה, מוכר כנכה צה"ל עם פוסט טראומה עקב השירות הצבאי. בפוסט שפירסם דוראל בקבוצת התושבים, ביקש להביע הערכתו למישל מסס, דמות ותיקה מוכרת במושבה והבעלים של מאפיית האחים.

דוראל הגיע למאפייה ובזמן שערך קניות, הרגיש מצוקה בין האנשים הרבים ששהו בתוך החנות באותה העת. מישל הבעלים, עם הרבה אינטיליגנציה רגשית ואיכפתיות, קלט את המצוקה של דוראל, עצר הכל ופנה לסייע לו עם יחס אישי ודאגה.

פייסבוק מישל מסס. שימוש לפי סעיף 27א'

הפוסט של דוראל:

"זה פוסט שקצת קשה לי לרשום אבל הוא נחוץ מאוד !

קוראים לי דוראל בן חיים אני נכה צה״ל עם פוסט טראומה מהשירות הצבאי שלי .
לצערי כמו שלאחרונה כולנו רואים יש ל״בעייה״ הזאת הרבה תסמינים שאנשים ״רגילים״ לא יבינו לעולם, חוץ מ- חוץ מאדם אחד עם לב זהב (אני לא יודע את שמו) הבעלים של מאפיית האחים ברחוב סברדלוב.
בשבילי להיכנס למקום צפוף מלא באנשים שכולם בלחץ ואנשים מתככים בך זה סיוט שהתגשם לפני שבועיים, זה התקף שכל הגוף שלך רועד דמעות יורדות מתחת למשקפי שמש (בתוך החנות) היד שפחות רועדת תופסת את היד שיותר רועדת כדי שאנשים לא ישימו לב להתפלל בראש שאף אחד לא מבין מה קורה לך עכשיו לשלם ולברוח הבייתה.
הבחור הזה ראה אותי יוצא מהחנות שלו ואיך יצאתי רועד, שאל מה קרה וקיבל את התשובה שזה לא בגללו או בגלל העסק שלו עצר הכל באמצע הלחץ נכנס לחנות ואמר לכל העובדים שאני יכול לקחת מוצרים ולצאת מהחנות ואני יחזור לשלם שיהיה פחות לחץ והכל בסדר עם זה.
וואי ההרגשה שיש מישהו שמבין אותי ואת המצב אין לתאר(!).
עבר שבוע והגיע יום שישי, בדרך למאפייה אני רואה שיש תור עד הדלת מתחיל להרגיש את הברכיים רועדות ורואה את המלאך יושב בחוץ עם 2 חברים שלו.
הוא ראה אותי מגיע קם אליי ואמר לי כנס תיקח מה שאתה צריך ותבוא אליי וככה עשיתי, הוא לקח את השקית והבן שלו עשה לי חשבון וברחתי משם לא לפני שאמרתי לו תודה כמה פעמים.
הוא אמר לי לא להודות לו עוד פעם כי אני ״יסתבך״ איתו המשיך והעריך את מה שעברתי בצבא ושאנחנו משפחה.
אבל אני חייב שאנשים ידעו איזה איש טוב אתה!".
דוראל היקר - מערכת גדרה נט מודה לך על השירות שלך ומאחלת לך הרבה בריאות!
מישל - כן ירבו אנשים כמוך. אשרי המושבה שנתברכה באנשים טובים.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה