״מהבראה להמראה״: סהר פינטו מסכם שנתיים של עשייה בגדרה
ראש המועצה המקומית גדרה השתתף בוועידת השלטון המקומי של ״ישראל היום״ ו-MuniExpo, וסיפר על הדרך שעברה המושבה בשנים האחרונות. ״הגענו עם הרבה מאוד אתגרים, אבל היום אנחנו מסתובבים בראש מורם ובגאווה גדולה״, אמר
ראש המועצה המקומית גדרה, סהר פינטו, התארח בוועידת השלטון המקומי של ״ישראל היום״ ו-MuniExpo והתייחס לתהליך השינוי שעוברת המושבה בשנים האחרונות, תוך שהוא מציג את חזונו להמשך פיתוחה של גדרה.
במהלך הראיון אמר פינטו כי עם כניסתו לתפקיד עמדה גדרה בפני שורה של אתגרים משמעותיים, אך לדבריו, בזכות עבודה ממוקדת והשקעה בתחומים רבים הצליחה המועצה להוביל שינוי משמעותי.
״אנחנו עוברים מהבראה להמראה״, אמר פינטו. ״כשאתה ממוקד מטרה אתה מוביל את הדברים כמו שצריך. ידענו שאנחנו הולכים בדרך נכונה ולא נתנו לרעש הרקע לעצור אותנו״.
לדבריו, למרות ההתקדמות המרשימה, העבודה עדיין רחוקה מסיום. ״הגענו להרבה מאוד יעדים, אבל יש עוד דרך לעשות. היום אנחנו מסתובבים בראש מורם ובגאווה גדולה״, ציין.
פינטו הדגיש כי לצד שיפור התשתיות והשירותים לתושבים, המטרה המרכזית היא לחזק את איכות החיים במושבה ולהמשיך לפתח את המרחב הציבורי. ״אנחנו לא רוצים רק שיהיו כאן ארבע קירות, אלא שכאשר יורדים למטה יהיה מרחב ציבורי גדול, גני ילדים, חניות מסודרות וכל מה שמשפחה צריכה כדי לחיות כאן בצורה טובה״.
עוד הוסיף כי גדרה ממשיכה להשקיע בחינוך, בפיתוח השכונות ובשיפור השירות לתושב, כחלק מחזון ארוך טווח להפוך את המושבה לאחד המקומות המבוקשים והאיכותיים בישראל.
פינטו סיכם את דבריו בהתייחסות לערכיה של גדרה ואמר: ״למעשה, זו החוויה השלמה שמרכיבה את איכות החיים״.
