"מלח המושבה": הכירו את בני הנוער המתנדבים ברוטרי ועומדים להתגייס

$(function(){setImageBanner('9a7b50c9-f582-46a8-8d75-a3257b705601','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

"אינטראקט" היא תנועת בת של מועדון רוטרי הבילויים גדרה ומורכבת מחניכים, בני נוער, "רוטרים", המתנדבים למען הקהילה ועומדים בימים אלו לקראת גיוס לצה"ל ושנת שירות

זוהי הזדמנות מצויינת להכיר את "אינטראקט" - חניכי תנועת הנוער של מועדון רוטרי. החניכים, הועמדים לקראת גיוס, לוקחים חלק חשוב מאוד בהתנדבות ועזרה לזולת ברחבי המושבה ומהווים גודמה ומופת לבני נוער בכל רחבי הארץ.

לאחרונה נבחרה נשיאה חדשה לארגון רוטרי הבילויים גדרה, רונית חן. נאחל לה בהזדמנות זו הצלחה רבה בתפקידה החדש והמון הערכה.

אורי שרן רוטרי

רונית חן רוטרי

שוחחנו עם אורי שרן, אשר שימש בשנה האחרונה כנציג המועדון בגדרה:

"אינטראקט היא תנועת בת של ארגון רוטרי הבילויים גדרה. בשלוש השנים האחרונות היינו קבוצה של כ- 30 מתנדבים, תלמידי תיכון. בימים אלו אנו עומדים לקראת גיוס ושנות שירות. אנחנו פועלים מטעם ומקבלים חסות מארגון רוטרי גדרה, שהוא חלק מארגון רוטרי העולמי שמונה מעל למיליון חברים. ההתנדבות מפתחת אצל בני הנוער כישורי מנהיגות וערבות הדדית".

תוכל לספר לנו על פעילויות בהן לקחתם חלק לאחרונה?

אורי: "למי שלא מכיר, יש את "פרויקט כרובית". הפרוייקט פעיל בגדרה מזה מספר שנים. בכל חג מכינים מנות חג כמו מרקים, ירקות וכיוצב' ואת המנות מחלקים לתושבים. מדובר על סדר גודל של אלפי מנות. סייענו בפרויקט הנגישות למועצה, כאשר בטקסי המועצה אנו מנגישים את דברי הנואמים לבעלי לקויות כאלה ואחרות. בנוסף, פעלנו לניקיון חופי הים, שיתפנו פעולה עם ארגון "השומר החדש" - היכן שאנחנו נדרשים, אנחנו מגיעים".

אורי שרן רוטרי

אורי מוסיף: "יש כמובן את אק"ים והמפעל המוגן בו מועסקים בעלי מוגבלויות בגדרה כריפוי תעסוקתי. בפורים חילקנו משלוחי מנות, בחנוכה הדלקנו נרות. בתקופת הקורונה, עקב המגבלות והסגרים, הגענו למפעל וממש עבדנו על קו הייצור".

ארגון רוטרי הבינלאומי הוא ארגון של מועדונים התנדבותיים הממוקמים בכל רחבי העולם במטרה לפעול למען הקהילה בתחומים חברתיים שונים. קיימים למעלה מ־32,000 מועדונים ב־200 מדינות שונות. חברי המועדון נקראים "רוטריונים".

מערכת גדרה נט מוסרת לנוער המדהים של אינטראקט גדרה:

יישר כח ושפשוף נעים!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה