$(function(){setImageBanner('788f80bf-4ed6-4cea-94e9-7c0669c1cf39','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

"עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו לוט בערפל"- יוזמה מיוחדת של מרכז הצעירים גדרה תתעד את סיפור חייהם של האזרחים הוותיקים

יוזמה מיוחדת של מרכז הצעירים גדרה תתעד את סיפור חייהם של האזרחים הוותיקים. במסגרת היוזמה, סטודנטים במועצה המקומית גדרה ייפגשו בחודשים הקרובים עם ותיקי המושבה ויתעדו את סיפורם בסדרת סרטונים. ראש המועצה, יואל גמליאל: " יוזמה זו מבטאת את אופיה המיוחד של קהילת גדרה ותורמת לשני הצדדים הן באמצעות למידה והן באמצעות חיזוק הקשר הבין דורי"
דוברות גדרה
מרכז הצעירים במועצה המקומית גדרה וכפר הסטודנטים במושבה מזמינים את האזרחים הוותיקים במועצה להשתתף במיזם למעורבות חברתית.

המיזם המיוחד יפגיש בין סטודנטים צעירים עם מלגות לבין אזרחים ותיקים בגדרה במטרה לחזק את הקשר הבין דורי ולהפיג את בדידות התושבים הוותיקים. 

במפגשים האישיים, שיתקיימו עם הסטודנטים על בסיס שבועי עד לסוף חודש יוני וימשכו כשעתיים בכל פעם, ישמיעו האזרחים הוותיקים את סיפור חייהם. בסוף התהליך המפגשים יהפכו לסרטונים שיפיקו הסטודנטים ושיוצגו בתערוכה חדשה בנושא עלייה וגבורה שתוצג במוזיאון גדרה.

מטרת התוכנית, שמפעיל מרכז הצעירים, היא לעודד מעורבות חברתית של אוכלוסיית הצעירים בתחומי המועצה המקומית למען הקהילה ובכך לשפר את האקלים החברתי בקהילה. בנוסף מקווים העומדים מאחורי היוזמה להעצים את אוכלוסיית הצעירים, לחזק את הערבות ההדדית בתוך הקהילה ולחזק את הקשר הרב דורי דרך קידום פעילויות משותפות לצעירים ולאזרחים ותיקים.
יואל גמליאל - ראש המועצה המקומית גדרה: "גדרה התברכה בקהילה איכותית שהערבות ההדדית והעזרה לזולת הם נר לרגליה. ערכים אלו תורמים מזה שנים רבות לאחדות ואיתנות הקהילה. יוזמה זו מבטאת את אופיה המיוחד של קהילת גדרה ותורמת לשני הצדדים הן באמצעות למידה והן באמצעות חיזוק הקשר הבין דורי. תודה למרכז הצעירים ולכפר הסטודנטים על היוזמה המבורכת ".
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה