משלחת איחוד הצלה בדרכה למולדבה לסייע לאזרחים שנמלטו (וידאו)

$(function(){setImageBanner('c64e09df-0543-41dd-9001-42216257b3e9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

משלחת של איחוד הצלה יצאה הלילה (מוצ"ש) למולדובה לסייע לאזרחים שנמלטים מהמלחמה באוקראינה. נציגת שיבא Beyond מצטרפת למשלחת עם טכנולוגיות מתקדמות לרפואה מרחוק

כוח חלוץ של משלחת איחוד הצלה יוצא עכשיו למולדובה לסייע לפליטי המלחמה באוקריאינה. הכוח מונה 15 אנשי רפואה מתנדבים: רופא, פרמדיקים וחובשים. בימים הקרובים יצא כוח נוסף המונה 30 אנשי רפואה שיצטרפו לצוות החלוץ. המשלחת התגבשה לבקשת הרב הראשי של מולדובה, פנחס זלצמן, ובתיאום עם משרד החוץ.

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי "המשלחת שכוללת רופא, פרמדיקים וחובשים מצוידת בציוד רפואי והומניטרי כדי להגיש עזרה לאלו שחוצים את הגבול מאוקראינה. כמו כן, הצטרפה אלינו נציגת שיבא Beyond שתסייע עם ציוד רפואה מרחוק והדרכה של רופאים מישראל".

דוד קריסיפיל, מפקד המשלחת מסביר: "אנחנו יוצאים לרומניה משם נגיע ברכבים לקישינב. שם נחבור לשגריר הישראלי, ג'ואל ליאון ונציגי הקהילה היהודית ואיתם נחדד את המשימות".

כאמור, שיבא Beyond, בית החולים הווירטואלי של המרכז הרפואי שיבא לוקח חלק במשלחת של איחוד הצלה ושולח נציגות מטעמו וציוד טכנולוגי מתקדם לרפואה מרחוק.

בעזרת אמצעים אלו יוכלו רופאי שיבא ממגוון תחומי התמחות לסייע ולייעץ רפואית מרחוק ובזמן אמת לצוותים שבשטח. 

הציוד שנשלח לאזור הלחימה כולל מכשירים לבדיקה גופנית מרחוק, מכשירים לניטור לבבי וסימנים חיוניים מרחוק, מכשיר אולטרסאונד נייד ומכשיר לביצוע בדיקת דם.

"יש לנו את היכולת להעניק סיוע מרחוק ולהביא באמצעות טכנולוגיות מתקדמות את האיכות הגבוהה של רופאי שיבא לאזורים שחווים גם משברים רפואיים", אומרת ד"ר גליה ברקאי, מנהלת שיבא Beyond.

"נעניק עזרה רפואית לכל מי שיזדקק. המכשור המתקדם בשטח יחובר אונליין למחשבי שיבא וכך נוכל להדריך, לייעץ ולעזור לאנשי המשלחת בטיפול הרפואי".

שרית לרנר, מנהלת הטכנולוגיות בביה"ח הווירטואלי, הינה נציגת שיבא Beyond במשלחת. שרית תעבוד יחד עם נציגי איחוד הצלה, תהווה זרוע חיזוק ותדאג לתפעול הציוד בשטח.

"מיד עם התגבשות המשלחת היה לנו ברור כי אנחנו יכולים לסייע ולהוות גורם משלים", היא אומרת. "אין בי חשש ואני רואה בנסיעה שליחות אמיתית ומחויבות ליישם את המידע והיכולות שבידינו על מנת להעניק סיוע הומניטרי בכל מקום בעולם שנזקק לכך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה