"נלחמים לשלום": יהודה וינקור מגדרה יתחרה באליפות ה- MMA בהיכל מנורה

$(function(){setImageBanner('75f6803c-5ea5-4575-aa31-847f173548c5','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

למרות סדר יום עמוס, מצליח יהודה למצוא זמן להתאמן באומנויות לחימה ולזכות בתואר הנחשק אלוף ישראל לנוער ב- MMA. יהודה יתחרה במסגרת נבחרת השלום שבבעלות נשיא בחריין מול לוחמים מכל העולם באירוע גדול שיתקיים בהיכל מנורה בתל אביב בחודש מרץ הקרוב ויוכל להפוך לאלוף העולם!

יהודה וינקור מגדרה, נער בן 18, סבל בצעירותו מהצקות חוזרות ונשנות, בין היתר על רקע המראה החיצוני שלו והפיאות שמעטרות את ראשו.

אביו של יהודה, יורם ז"ל, החליט לשלוח את יהודה ואחיו התאום אביתר, כמו גם אחיהם הגדול שלומי חי (מאמן באקדמית MK FIGHT) ללמוד אומנויות לחימה בכדי שיוכלו להגן על עצמם ואחרים בשעת הצורך.

יהודה תלמיד ישיבה חרדי וסדר יומו עמוס ומורכב: מתפלל עם שחר, אימון בוקר, לימוד תורה מבוקר ועד ערב ולאחר מכן לימודים אקדמיים לתואר בהוראה.

יהודה החל להתאמן לפני כעשור באקדמיה של מאור קזלקופי מגדרה, MK FIGHT ברחוב בעלי המלאכה במושבה. מאמנו מאור הוא לוחם מעוטר בעצמו.

מהר מאוד הוברר כי מדובר בכישרון גדול מאוד. יהודה לומד באקדמיה ג'יוג'יטסו, איגרוף תאילנדי, קארטה ועוד.

מאמנו, מאור קזלקופי, בן 32 תושב השכונה החדשה בגדרה, בעל חגורה שחורה בקארטה ומקום שלישי בגביע העולם. בהיותו חניך במועדון של הלוחם חיים גוזלי, זכה מאור במקום השביעי באליפות העולם בג'יוג'יטסו פייטינג.

לאחר מספר שנים בהן התרכז באימון באקדמיה, מאור יעשה בקרוב "קאמבק" כאשר יתחרה בעצמו במסגרת תחרות השלום.

MK FIGHT

מאור קזלקופי MK FIGHT

מאור מספר: "כבר בגיל 8 כאשר יהודה התחיל להתאמן אצלי, זיהיתי את הפונטציאל והרצון העז של יהודה להתקדם בתחום אומנויות הלחימה. יהודה הזכיר לי את ילדותי. כילד, סבלתי מקשיים חברתיים והצקות בבתי הספר בהם למדתי. לכן, הרגשתי כלפי יהודה אמפתיה והזדהות והחלטתי לקחת את יהודה כפרויקט אישי שלי, על מנת להעצים לו את הבטחון העצמי. אני שמח שיהודה ענה על כל הציפיות שלי ומעבר". 

יהודה המשיך להתמיד באימונים ומאמנו, מאור, העריך כי הגיע הזמן שיהודה יוכל להשתתף בקרבות מול מתחרים במשקלו שלו. יהודה ניצח קרב אחר קרב בעוצמה ובנחישות עד שלבסוף הוכתר כאלוף ישראל ב- MMA למשקל שלו.

פיק צ'אק צילום רביד

פיק צ'אק צילום רביד

פיק צ'אק צילום רביד

פיק צ'אק צילום רביד

האירוע הענק שבו ישתתף יהודה, אשר ישודר לעשרות מיליוני צופים ברחבי העולם, עתיד להתקיים בהיכל "מנורה" במסגרת ארגון קרבות ה-MMA הגדול בעולם BRAVE COMBAT אשר פועל עוד משנת 2016, בבעלות נסיך הממלכה בחריין.

האירוע יתקיים בשיתוף עם לוחם ה-MMA הישראלי ואושיית הרשת, חיים גוזלי. 

חיים גוזלי מסר: "אין ספק שאירועי MMA הקודמים בישראל היו להצלחה כבירה אך השנה החלטנו להפיק משהו גדול ומרגש במיוחד עם ארגון BRAVE COMBAT שבבעלותו של נסיך בחריין יצר איתנו, ויחד החלטנו על הפקת ענק למען השלום שיתקיים בישראל".

מדובר באירוע שייערך תחת הכותרת "נלחמים לשלום", ובו נבחרת שתהיה מורכבת מלוחמים מהחברה היהודית והערבית יחדיו תילחם נגד לוחמים שיגיעו מכל העולם.

הפקת האירוע: "בעקבות המצב המאתגר בין יהודים לערבים הוחלט להקים נבחרת, אשר תיקרא "נבחרת השלום" ותהיה מורכבת מלוחמים מהחברה היהודית והערבית יחדיו. הנבחרת תילחם נגד לוחמים שיגיעו מכל העולם. כך נוכל להראות לעולם שספורט היא שפה בינלאומית, לה לא משנה הדת, הלאום או המגדר ואנחנו יכולים לחיות ביחד, בשיתוף פעולה מלא – רק אם נרצה".

גם ראש הממשלה המיועד, מר בנימין נתניהו, התייחס לאירוע המדובר: ״הסכמי השלום ההיסטורים שהבאנו הם לא רק שלום בין מדינות, הם שלום חם בין אנשים. אני שמח על שיתופי הפעולה הרבים בין המדינות; סחר הדדי, תיירות ועכשיו גם ספורט. אני רוצה לאחל בהצלחה למשתתפים בתחרות ה-MMA שמתקיימת בישראל בשיתוף ארגון שייסד נסיך בחריין, חאליד בן חמד אל ח׳ליפה. ספורט מחבר בין אנשים - והאירוע הזה הוא גורם נוסף בחיזוק הקשר בין ישראל לבחריין".

גם שר התיירות והספורטאי האולימפי בדימוס, יואל רזבוזוב התייחס לאירוע: "הספורט תמיד היה הזירה המקרבת בין עמים ותרבויות – וכך קורה הלכה למעשה באירוע הזה. ברמה התיירותית, אירועי ספורט בינלאומיים מהווים ממנוע צמיחה משמעותי למשיכת תיירות נכנסת לישראל. לא סתם מדינות רבות 'נלחמות' על הזכות לארח אירועי ספורט כאלו ואחרים. אני בטוח שהתחרות MMA תמשוך תיירים רבים ותהווה צעד נוסף מנורמליזציה בין המדינות לגשר אמיתי לשלום”.

COMBAT FEDERATION BRAVE

במהלך האירוע בהיכל מנורה בתל אביב, יתקיימו 15 קרבות של לוחמים מכל העולםכולל קרב על חגורת אליפות של ארגון BRAVE COMBAT וחמישה קרבות נוספים של לוחמים מארגון BRAVE COMBAT מכל העולםמחירי הכרטיסים נעים בין 149 שקל ל–1,500 שקל (במתחם ה–VIP).

להזמנת כרטיסים מאתר EVENTIM לחצו כאן

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה