עשרות צעירים בגדרה סיימו בהצלחה קורס מנהלי מדיה דיגיטלית

$(function(){setImageBanner('3925a9d5-fd4a-4dde-af26-e8b7905c5054','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

הקורס הראשון, ביוזמת מרכז הצעירים, העניק לתלמידים כלים הכרחיים לעולם
העבודה המתקדם. בעקבות ההצלחה נפתחו שתי קבוצות חדשות, הראשונה תחל בלימודים כבר השבוע. ראש המועצה: "הצעירים של גדרה הם דור העתיד"

דוברות מועצת גדרה

קורס ראשון של מנהלי מדיה דיגיטלית הסתיים השבוע בהצלחה במרכז הצעירים של גדרה. בסיום הקורס קיבלו המשתתפים תעודת הסמכה מקצועית מנהלי מדיה דיגיטלית וכעת יוכלו לעסוק במקצוע לפרנסתם.

הקורס הועבר ע"י שי סגל (מומחה לשיווק דיגיטלי) ועידו טייר (מאמן ויועץ מנטלי).
בנוסף לתוכן המקצועי, קיבלו הבוגרים ליווי ויעוץ מנטלי במטרה לסייע להם להתמודד עם פחדים וחסמים אפשריים, לנהל את רמות האנרגיה והלחץ, להתכונן לראיונות עבודה, עמידה מול קהל, חיזוק הביטחון ותחושת המסוגלות העצמית.

באירוע סיום הקורס, שהיה חגיגי ומרגש, הציג כל אחד את פרויקט הגמר שבו התמחה במהלך ההכשרה. בפרויקט נדרשו המשתתפים להקים ולנהל פעילות דיגיטלית עבור עסק אותו הם בחרו בתחילת הקורס. בדברי הסיכום אמרו המנחים כי הבוגרים הגיעו לתוצאות יוצאות דופן ובאמצעות הכלים שלמדו הגדילו בעשרות ובמאות אחוזים את העסקים אותם קידמו במהלך תוכנית ההכשרה.

לאור ההצלחה, שני מחזורים נוספים של הקורס נפתחים בקרוב כאשר הראשון יתחיל כבר השבוע. ראש המועצה המקומית גדרה, יואל גמליאל: "הצעירים של גדרה הם דור העתיד ומהווים כוח מניע לקידום יוזמות טכנולוגיות ביישוב. אני מודה בראש ובראשונה למרכז הצעירים על הובלת פרויקטים יישוביים רבים, מקצועיים ומעשירים לכלל צעירי גדרה, למחזיקת תיק הצעירים הגברת ענת טל, ולמנהלת אגף חברה וקהילה, גלית דניאל על הפעילות והיוזמה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה