פרויקט "נמש חברתי" חוזר לגדרה בגדול

$(function(){setImageBanner('2820203c-e2d6-4c11-b798-7f204bf25e5d','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

תכנית נמ"ש (נוער מוביל שינוי) נועדה למפגש והעצמה בין בני נוער. שוב הנוער האיכותי של גדרה לוקח חלק בעוד פרויקט מבורך. צפו בכתבה

מיטלי קדוש
מתוך הפוסט שהעלתה מיטלי קדוש, תושבת גדרה ופעילה בפרויקט:

" היום, אחה"צ, חזר אלינו פרויקט נמש חברתי. פרויקט נמש זהו פרויקט שמשלב בני נוער למפגש בן שעה אחה"צ עם ילדי החינוך המיוחד מהגנים בגדרה. יעל סוגז׳ רכזת הנוער שמובילה את הפרויקט בגאון וללא עוררין מביאה תכנים מגוונים, יצירות, חוויות והרבה כייף. תודה רבה לברכי יעיש, מנהלת מחלקת הגנים בגדרה, על שתומכת בפרויקט וצועדת יד ביד עם מחלקת הנוער. תודה למנהלת מחלקת הנוער, לחגית אמסלם בן לולו ו, על הליווי, על התמיכה והעזרה. תודה ענקית לYael Sujaz-Basson, רכזת הנוער, על הובלת הפרויקט, על חום ואהבה, יצירתיות ויוזמה. תודה לבני הנוער שחונכים את הילדים המדהימים ובעיקר, לכם ההורים על שאתם סומכים עלינו ומפקידים בידנו את היקרים לכם מכל לאחה"צ קסומים". 
מיטלי קדוש
מיטלי קדוש
תכנית נוער מוביל שינוי – נ.מ.ש מהווה מוקד חינוכי חברתי משמעותי עבור בני הנוער, המשלבת בין בית הספר, משפחת הנער והקהילה.
התוכנית מתמקדת בתכנים המחוללים למידה והתפתחות, כמקדמי העצמה, המאפשרים השתלבות חברתית ליצירת שוויון הזדמנויות.  
תכנית זו, העוסקת בתכנים של “שמירת החוק וכיבודו” וכן שינוי עמדות שליליות כלפי החוק, מקנה לבני הנוער ידע {ידע=כוח } שמוביל אותם לשינוי בעמדותיהם מתוך הבנה של החוקים וחשיבותם למען קיום חברה בריאה וצודקת.
תהליך החניכה (מנטורינג) והלמידה של החוק, מקנה לבני הנוער תחושת אחריות על עצמם ועל אחרים, ומאפשרת להם לבנות חיים של אחריות מתוך בחירה.
זאת לצד שיפור במיומנויות אישיות וחברתיות, המעניקות לבני הנוער גאווה על ביצוע המשימות הנדרשות, ומזמנת להם אפשרות להפעיל אף כישורי הנהגה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה