תוכנית "בטוח בקיץ" יוצאת לדרך בגדרה: מעטפת מוגנות רחבה לילדים ולבני הנוער בחופשת הקיץ

$(function(){setImageBanner('302956cd-7449-4d4f-8838-7b1ed1896b3d','/dyncontent/2026/6/16/bdfa8873-e4ee-467d-a7ac-c24c04aeb190.jpg',21330,'אלדן אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

לקראת פתיחת החופש הגדול, המועצה המקומית גדרה משיקה את תוכנית "בטוח בקיץ" – יוזמה רחבת היקף שנועדה לחזק את תחושת הביטחון של ילדים ובני נוער ולספק להם חופשת קיץ בטוחה, ערכית ומהנה.

מועצה מקומית גדרה

התוכנית גובשה בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים במועצה ובקהילה, וכוללת מערך רחב של פעילויות הסברה, חינוך, אכיפה ומניעה, לצד שיתופי פעולה בין אגפי המועצה, מערכת החינוך, השיטור העירוני, הפיקוח, אגף הרווחה, יחידת הנוער וגורמי הביטחון והחירום.

במסגרת התוכנית יוגברו הסיורים במוקדי הבילוי ברחבי המושבה, יתקיימו פעילויות חינוכיות והסברתיות, יחוזקו ערוצי הדיווח והקשר עם התושבים, ויושם דגש על מניעת התנהגויות מסכנות ועידוד בילוי בטוח ואחראי בקרב בני הנוער.

ראש המועצה המקומית גדרה, סהר פינטו, אמר: "שלומם וביטחונם של ילדי ובני הנוער שלנו עומדים בראש סדר העדיפויות. חופשת הקיץ היא זמן של חופש והנאה, אך גם של אחריות. באמצעות תוכנית 'בטוח בקיץ' אנו פועלים בכל המישורים כדי להבטיח שהקיץ יעבור בבטחה, תוך שיתוף פעולה של כלל גורמי המקצוע והקהילה."

במועצה פונים גם להורים וקוראים להם להיות שותפים פעילים במאמץ, לשמור על קשר רציף עם ילדיהם, לגלות ערנות ולעודד התנהגות אחראית ובטוחה לאורך כל חודשי הקיץ.

סגנית ראש המועצה ומחזיקת תיק החינוך, דורית בן־בוחר, הוסיפה: "המועצה המקומית גדרה תמשיך לפעול לאורך כל חודשי הקיץ כדי להבטיח שכל ילדה וילד, כל נערה ונער, יוכלו ליהנות מחופשה בטוחה, מוגנת ומלאת חוויות חיוביות."

 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה