תושבים מברכים: יום הולדת 138 למושבה!

$(function(){setImageBanner('c75c5dc8-9ccd-4eb4-9879-85b67b5acfa2','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

החודש תחגוג המושבה גדרה יום הולדת 138 להקמתה! פנינו לתושבים החדשים והוותיקים שביקשו לאחל מזל טוב ולציין מדוע בחרו לגור דווקא במושבה

המועצה המקומית גדרה נוסדה כמושבה על ידי קבוצת הביל"ויים בכ"ה בכסלו בשנת 1884, והוכרזה כמועצה מקומית בשנת 1949. היא כונתה "מושבת הביל"ויים", שכן היא המושבה היחידה שהוקמה על ידי אנשי ביל"ו.

מקור השם גדרה בתנ"ך: "הֵמָּה הַיּוֹצְרִים וְיֹשְׁבֵי נְטָעִים וּגְדֵרָה", ובתלמוד הבבלי: "וגדרה זו סנהדרין שגדרו פרצותיהן של ישראל".

החודש תחגוג המושבה 138 שנים להיווסדה וזוהי הזדמנות מעולה לתושבים החדשים והוותיקים כאחד לברך את המושבה ולציין מדוע בחרו לגור במושבה, מה הם אוהבים.

שוחחנו עם ארז זהר, תושב השכונה החדשה גולדה:

"באיטליה יש את יובנטוס המכונה 'הגברת הזקנה', ובגרסה הישראלית יש את הפנינה גדרה הגברת הזקנה והחביבה שלנו החוגגת 138. עד 120 שנים כבר לא נברך, כן נברך את המושבה להיות סבתא גזעית, חדשנית המקבלת את כל דעותיה של תושביה. מאחלים לך אריכות ימים תמשיכי להתעצם ולתת לנו פיסת היסטוריה לצד התחדשות עירונית. בחרנו לגור בגדרה בגלל החינוך, השקט והפסיפס האנושי. אוהבים אותך יא גדרה!"

ארז וארי זהר

שוחחנו גם עם אתי פריד, תושבת המושבה וצלמת זוכת פרסים בינלאומיים:

"מברכת באהבה את המושבה המהממת שלי גדרה לרגל יום היווסדה בנר שני של חנוכה לפני 138 שנים. מאז המושבה גדלה והתפתחה מכל היבט אפשרי...מאחלת שגדרה תוביל באיכות חיים שתתפתח בכיוון חיובי למען התושבים. הגענו לגדרה לפני 33 בעקבות עסק משפחתי גדול. גידלנו כאן לתפארת את 3 ילדיי שקיבלו חינוך מעולה סביבה ירוקה שקטה ובריאה. המון חברים מדהימים ומרגיש לנו כאן כמו משפחה גדולה. לפני 15 שנים פתחתי את הסטודיו שלי, סטודיו לצילום אנשים רוב לקוחותיי תושבי גדרה שמגיעים לפרגן מכל הלב. באותה הזדמנות מזמינה אתכם לתערוכת צילומים בה אני משתתפת במוזיאון גדרה בנר שני של חנוכה בתאריך 19.12. גם אני אהיה שם לצלם ולתעד את פתיחת התערוכה".

אתי פריד

שוחחנו גם עם מאור קזלקופי, תושב גדרה ובעלים של סטודיו MK FIGHT לאמנויות לחימה:

מאחל למושבה הנפלאה שלנו יום הולדת שמח. אשתי ואני עברנו לגור במושבה בגלל האוכלוסיה האיכותית שקיימת בה ונרגשים לגדל כאן את התינוקת שלנו. אימנתי בהמון מקומות בארץ. אוכלוסיית הילדים והנוער בגדרה היא הכי איכותית שפגשתי. גאה בכל פעם מחדש יחד עם התלמידים שלי לייצג את המושבה".

מאור קזלקופי MK FIGHT

שוחחנו גם עם איתמר פישר, מפקד צוות כיבוי שמתגורר עם משפחתו בגדרה: 

עברנו לגדרה לפני מספר שנים שחיפשנו מקום איכותי לגדל בו ילדים, חינוך, קהילה ואווירה טובה. מצאנו את כל זה ועוד במושבה גדרה. חינוך מעולה, קהילתיות ומקום מעולה לחיות בו. מזל טוב גדרה".

איתמר פישר

שוחחנו גם עם אסף בן עמי, איש קבע בחיל האויר ומשפחתו:

"מאחלים למושבה האהובה שלנו מזל טוב. בחרנו לחיות בגדרה, מושבה קטנה, שקטה ואינטימית, עם חיי קהילה וערבות הדדית, אוכלוסייה איכותית וחינוך ברמה גבוהה". 

אסף בן עמי

מערכת גדרה נט מאחלת למושבה היקרה שלנו מזל טוב, להמשיך להוביל ולצמוח להיות בטופ של החינוך בישראל. 

אם גם אתם רוצים לברך את המושבה, מוזמנים לשלוח לנו מייל [email protected] או ליצור קשר בנייד/ווטסאפ' 054-6966590.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה