תושבי גדרה? קחו חלק בפרויקט מימון המונים לארגון "שלווה"

$(function(){setImageBanner('e339a6ae-4d52-47e0-b39f-3837d16a4ea9','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50379,'Image','');})

איתמר פישר, תושב גדרה, מתעתד לרוץ במרתון ניו-יורק ולקח על עצמו משימה חשובה: לגייס סך של 25,000 ש"ח למען ארגון "שלווה" - הפועל לקידום ילדים עם מוגבלויות

קצרה היריעה מלהכיל את כל ה"טייטלים" של איתמר פישר: מ"פ וקצין אג"מ בנח"ל בשירותו הסדיר, רס"ן במילואים בסיירת נח"ל, מפקד צוות כיבוי ויו"ר וועד העובדים במרחב רחובות וחבר מועצת העובדים הארצית של הכבאות.

מלח הארץ.

איתמר פישר

איתמר הוא תושב גדרה, אבא ל-2 בנות (אורי ויובל) ואח ל-11 אחים, ביניהם אחיו המאומץ סרגיי, בעל לקות ראייה קשה, אשר בילדותו לווה ונתמך על ידי ארגון "שלווה".

איתמר פישר

איתמר פישראם השם ארגון "שלווה" מוכר לכם, ככל הנראה כיוון שצפיתם בחברי הארגון הסובלים מוגבלויות, מבצעים באירוויזיון בשנת 2019 את השיר המרגש "מיליון חלומות". 

איתמר הבין את הצורך בגיוס תרומות ונרתם במסגרת קמפיין מימון המונים של הארגון כשגריר. איתמר לקח על עצמו לגייס, באופן אישי, סך של 25,000 ש"ח. לשם כך, הוא זקוק לעזרכתם !

לדף הארגון בפלטפורמת J-GIVE לחצו כאן דף הבית שלווה

איתמר פישר

כאן אתם נכנסים לתמונהבקרוב יטוס איתמר למרתון ניו יורק, שם יפעל במרץ להשיג את התוצאה הטובה ביותר. לא רק במסלול - אלא גם בגיוס התרומות והעלאת המודעות לפועלו של הארגון החשוב.

איתמר פישר

איתמר פישר

איתמר פישר

איתמר פישר

איתמר העלה פוסט, בין היתר בקבוצת התושבים, ובו ביקש מתושבי המושבה לקחת חלק בפרוייקט ולפתוח את הכיס והלב.

להלן הפוסט של איתמר: 

"אני צריך אתכם איתי

קוראים לי איתמר פישר, תושב גדרה וגדלתי במשפחה עם 11 אחים ואחיות.
מכל אחת ואחד מהם למדתי משהו שהביא אותי להיות מי שאני היום.
אחי המאומץ סרגי לימד אותי התמודדות מהי. סרגי האהוב שכובש את החיים כל יום מחדש כשהוא מתמודד עם לקות ראייה קשה. את מקהלת שלווה המדהימה והמוכשרת כולם כבר מכירים, עמותת שלווה עושה דברים מטריפים מטורפים ביום יום למען ילדים עם מוגבלויות. כל כך רציתי וחתרתי לייצג מטרה ראויה ולעמוד ביעד שאני לוקח על עצמי - ואכן זכיתי להיות חלק מִמְּיַצְּגֵי ארגון שלווה במרתון הראשון שאני מתכנן לכבוש! כמו היעדים שסרגי נאלץ להציב לעצמו מידי יום,
לי, ועכשיו גם לכם יש את הזכות להציב יעד שיעזור לילדים ונערים נפלאים שמתמודדים עם קשיים כמו של סרגי. עד שאעבור את המרתון, לקחתי על עצמי חלק באיסוף הכספים למען עמותת שלווה. פה מגיע החלק שאני צריך אתכם;
מי שרוצה לסייע, אשמח ממש שידבר איתי בפרטי או בתרומה ישירה בקישור הזה:

(ניתן לתרום בביט, באשראי ובכל דרך מבורכת.)
[התרומה מוכרת כהוצאה מוכרת למס]

קישור ללינק לתרומה לחצו כאן תרומה לארגון שלווה

זמין לכל שאלה או תהייה,

תודה ❤️

איתמר פישר 054-3009877

מייל:  [email protected] 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה