טענה כי בעלה פגע מינית בילדה - הפוליגרף חשב אחרת

$(function(){setImageBanner('5e4e8966-8fd8-4d11-b5ff-9a64d09d1502','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50427,'Image','');})

אישה מהאזור התלוננה כי בעלה ביצע מעשים מגונים בביתם הקטנה, אלא שבבדיקת הפוליגרף התברר כי זו בדתה את הסיפור. לדברי בא כוחו של הבעל, עו"ד שרון קולסקי: "המשפט צפוי להמשיך, אך הוסרה העננה מעל שמו הטוב של האב שכבר אינו חשוד בעבירות חמורות שבצע בבתו"

בדיקת פוליגרף. אילוסטרציה: freepik

בני הזוג, שהיו נשואים מספר שנים, החליטו "לפרק את החבילה" ולהיפרד, אלא שאז הופתע לגלות הגבר כי אשתו טוענת כי הטריד מינית את בתם הקטנה.

האישה פנתה למשטרה וסיפרה כי בעת ששהה עם בתם לבד הטריד אותה מינית, בכך שישן עימה במיטתה כשהוא עירום לחלוטין ואף פגע בה מינית. האישה אף הציגה למשטרה סרטונים ובהן הילדה מספרת בקולה על המעשים שאביה ביצע בה.  

האיש ההמום פנה לעורך הדין שרון קולסקי, מומחה לדיני משפחה מאשדוד, בבקשה כי יסייע לו וטען כי לא היו דברים מעולם, והוא לא פגע בבתו.

בדיון שנערך בבית המשפט לענייני משפחה, הוא אף טען כי מי שהדריכה את הבת לדבר בסרטונים שהוצגו למשטרה הייתה האם שביקשה להעליל עליו כי פגע בבתם על מנת לפגוע בו, ולדאוג כי יורחק מביתו ומבתם המשותפת.

עו"ד שרון קולסקי - צילום יח"צ

האם הכחישה את הטענות, ובאותו שלב דרש עורך הדין שרון קולסקי כי השניים יישלחו לבדיקת פוליגרף על מנת לברר את האמת בסוגיה.

בבדיקה נשאל האב האם ביצע מעשים מגונים בבתו, ישן עימה כשהוא עירום והאם נשאר איתה לבד בדירה, האב הכחיש ויצא דובר אמת. מאידך נשאלה האישה מספר שאלות, אלא שהפוליגרף קבע כי היא משקרת בחלק מהתשובות מה שחיזק את טענתו של האב כי מדובר בעלילה.

לדברי בא כוחו של הבעל, עו"ד קולסקי: "המשפט כעת צפוי להמשיך, אך הוסרה העננה מעל שמו הטוב של האב שכבר אינו חשוד בעבירות חמורות שבצע בבתו".

אולי יעניין אותך גם

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה