איך לקבל הרבה לייקים בפייסבוק?

$(function(){setImageBanner('a7272289-298a-428a-9bee-edc032e06776','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50440,'Image','');})

פייסבוק תמיד תהיה הרשת החברתית הראשונה והחשובה ביותר שהייתה. כיום פייסבוק היא חברת בת של 'מטא' העולמית אשר שינתה את שמה והפכה מפייסבוק למטא והיא כוללת בתוכה גם את אינסטגרם, וואטסאפ ומסנג'ר, כל אחת מהן חברת ענק בזכות עצמה אך יחד 'מטא' היא מגה חברה בעלת מעל 3 מיליארד משתמשים! כוחה הרב של מטא אולי קצת נפגע בשנתיים האחרונות מסיבות כלכליות וגלובליות אך שלא יהיה לכם ספק, פייסבוק או יותר נכון מטא, חברת האם שלה, היא עדיין החברה המובילה בעולם לקידום ברשתות החברתיות.

FREEPIK

"כרטיס הכניסה של העסק שלכם להצלחה בעולם הרשתות החברתיות" - קניית לייקים לפייסבוק

מפרסמים רבים אולי יעדיפו לפרסם באינסטגרם אך הם מפספסים קהל רב ואולי לא יודעים זאת, אך פלטפורמת הקידום של פייסבוק ה'אדס מנג'ר' היא זאת המפעילה גם את הקידום באינסטגרם. מעבר לכך, עסקים ומפרסמים צריכים להבין שאמנם הקהל בפייסבוק כיום מבוגר יותר, אך אותו פלח שוק של בני 40, 50, ו- 60 פלוס הוא למעשה גם בעל ההון בעולם... אלה ההורים שלנו והאנשים שצברו הכנסות וכסף והם בעלי המאה ובעלי הדעה בבית... בישראל ובכל העולם. לכן אל תמעיטו בערכם של מי שנותן סופו של דבר את כרטיס האשראי שלו לבן או לבת שלו, שאולי חוגגים עם הכרטיס באינסטגרם, באמזון ובשאר המקומות בהם אפשר לבזבז כסף, אבל הכסף מגיע מאותם הורים 'מבוגרים' יותר שעדיין גולשים בפייסבוק...

3 טיפים לקידום נכון בפייסבוק

מלאכת הקידום בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות היא דבר שמתפתח כל הזמן. דרושה מקצועיות רבה, ניסיון רב וידע מקצועי לקדם בפייסבוק ובשאר הרשתות בצורה אפקטיבית ולהשיג תוצאות אמיתיות. כל אחד יכול לעשות בוסט פוסט אבל ליצור תוכן מעולה ולהגיע איתו לקהל היעד הרלוונטי זו משימה ששמורה למקצועני פרסום בלבד. הנה 3 טפיים לקידום כזה:

פילוח הקהל ותחומי העניין – אחד היתרונות הכי גדולים של קידום ברשתות החברתיות בכלל וקידום בפייסבוק בפרט, זה היכולת של המפרסם להגיע בדיוק למי שהוא רוצה, ללקוח הקצה הכי רלוונטי למוצר ולשירות שהוא מספק. כיצד? פייסבוק מציעה למפרסמים מאגר נתונים אדיר של כמות המשתמשים העצומה שלה והמידע שנצבר על כל גולש הוא עוצמתי במיוחד לפילוח קהל היעד, כלומר מציאת הגולש הרלוונטי ביותר למוצר או לשירות שלכם, בלי לבזבז את התקציב על קהל לא רלוונטי. יכולת נהדרת זאת לא קיימת בערוצי הטלוויזיה והרדיו למשל, שם הפרסומת מגיעה לכולם ובהתאם גם עלויות הפרסום היקרות בהרבה. היופי והייחוד של קידום דיגיטלי הוא בדיוק זה: האפשרות להגיע לקהל ספציפי לפי מיקום, גיל, תחומי עניין, התנהגות ועוד. למדו לנצל זאת היטב ועליתם על דרך המלך להשגת תוצאות מעולות.

תוכן איכותי ודינמי – פייסבוק לא שונה מפלטפורמות אחרות בכך שגם בה אפשר להגיע לקהל נכון רק על ידי יצירת תוכן איכותי וממיר. רוצים להפוך גולש לרוכש? תעניינו אותו, תצחיקו אותו, תרגשו אותו ותגרמו לו להתאהב במוצר ובשירות שלכם. תאפשרו לו לרכוש אותו במינימום מאמץ לאחר שהביע עניין אמיתי, השאיר פרטים, הציעו לו שירות לקוחות ללא דופי ותראו איך עוד לקוחות מקבלים את הביקורות החיוביות העסק שלכם ומצטרפים גם הם. הישארו מעודכנים בכל הטרנדים הקריאייטיביים הצצים ברשת והעלו תכנים מקוריים ונכונים לעסק שלכם, בעיקר סרטוני וידאו ובכל אמצעי אחר שהטכנולוגיה מאפשרת לכם.

קניית לייקים לפייסבוק – דרך פשוטה, מהירה וסופר יעילה להתחיל תנועה לדף הפייסבוק, לאתר ולעסק שלכם היא קניית לייקים לפייסבוק. בניגוד לעלויות הגבוהות של קידום בפייסבוק עצמה, שם אתם משלמים על כל חשיפה של המודעה השלכם, לא משנה אם גולש הקליק על המודעה ונכנס לאתר או לא, ברכישת חבילת לייקים לפייסבוק אתם משלמים מחיר חד פעמי, קבוע וידוע מראש. כך אתם יכולים לשלוט בתקציב ולהחליט כמה להוציא וכמה לייקים לרכוש וכך גם עם צפיות ביוטיוב או רכישת עוקבים לאינסטגרם.

צריכים שירות קניית לייקים לפייסבוק? דיגיטל בוסט מספקת לכם את החבילה המשתלמת ביותר בהתאמה אישית לתקציב שלכם! בחרו את כמו הלייקים, העוקבים או הצפיות שלכם ותנו בוסט לעסק שלכם בצורה מידית ובמחיר הטוב ביותר בארץ! השאירו פרטים או צרו קשר למידע נוסף ובהצלחה!

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה