אירוע בוהוריים בורג' בנימינה – הדרך הכיפית לחגוג אירועים משמחים

$(function(){setImageBanner('3c5857e6-27f3-4f2a-86f8-16f32f4c2933','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50440,'Image','');})

השעה המושלמת של הבוקר המאוחר, הנקראת גם "בוהוריים", רגע לפני שהשמש מגיעה למרכז השמיים, היא גם אחת השעות האהובות ביותר לעריכת חגיגות מרגשות בקרב המשפחה והחברים. אירוע בוהוריים יכול להתאים גם לשמחות מרובות משתתפים כמו חתונות ובר מצוות, אך גם לאירועים אינטימיים של יום הולדת, או כנסים עסקיים שונים. בורג' בנימינה הוא המקום שבו ניתן לערוך אירועי בוהוריים משמחים: הרעיון הוא לנצל את השמש הנעימה וליהנות מסעודה עשירה בטעמים, כשהבטן, העיניים ובעיקר הלב – פתוחים לקבל אליהם את כל מה שהאירוע יכול להעניק, ליצירת זיכרון מושלם.

בורג' בנימינה

למה אירוע בוהוריים הפך לפופולרי בשנים האחרונות?

להפיק שמחה משפחתית גדולה, או כנס רב משתתפים של ארגון, זוהי משימה לא פשוטה הדורשת ארגון זמן רב מראש ולעתים, מה לעשות, גם לא מעט לחצים. מסיבה זו, חשוב למצוא את המקום הנכון כדי לערוך את האירוע – ובנוסף את הזמן המתאים ביותר במהלך היום, שבו האורחים ירגישו במיטבם וייהנו ברמה המקסימלית מהשתתפותם בשמחתכם. אירועי בוהוריים מאפשרים להפיק את המקסימום מחווית ההתכנסות, בין אם מדובר בחגיגה פרטית ובין אם האירוע הוא למטרות עסקיות.

ההגעה לאיזור בנימינה, שבו ממוקם הבורג' המפורסם, נעשית קלה במיוחד כאשר האירוע עצמו שלשמו מגיעים מתקיים בשעות שבהן אין פקקי תנועה כמעט בכלל. השעות שאחרי העומס בבוקר, שבו אנשים נוסעים בהמוניהם לעבודה – ולפני שעות אחר הצהריים והערב, שבמהלכן מתרבים הפקקים בערוצי התחבורה המרכזיים, הן למעשה הנוחות ביותר לעריכת אירועים גדולים וקטנים כאחד.

כאשר רוצים לכנס מאות אנשים מכל רחבי הארץ למקום אחד, חשוב להעניק להם את התנאים המיטביים להגעה ולאפשר להם להגיע בניחותא, גם אם הם עצמם מתגוררים במרחק של עשרות או מאות קילומטרים ממקום השמחה ועומדים לנסוע שעות ארוכות עד שיגיעו לחגוג עמכם. בורג' בנימינה ממוקם בלב הטבע, באיזור נגיש ונוח לנסיעה מכל איזור ברחבי ישראל, גם למי שמתגורר בצפון וגם למוזמנים מן הדרום. אירוע בוהוריים הוא מועד נפלא במהלך היום שמאפשר לכל המוזמנים ליהנות מתנאי נסיעה מיטביים, בדרך להשתתפות בחגיגה, במינימום של זמן.

בוהריים בבורג' בנימינה – ארוחות בוקר, צהרים בבנימינה

 

התאמת התפריט לאורחים – כיבוד מגוון ועשיר בטעם

הכיבוד הוא אחד מהחלקים החשובים ביותר בכל אירוע – והוא גם זה שמותיר את הרושם המשמעותי ביותר על האורחים. אחד מהיתרונות שבעריכת אירועי בוהוריים, הוא ביכולת ליהנות באמת מן הארוחה המוגשת באירוע. תפריט אירועי הבוהוריים של בורג' בנימינה מציע מגוון רחב של בשרים, סלטים ושלל תוספות נהדרות שיכולות להתאים לכל חיך. בסעודות הבוהוריים לא מוגשות גבינות, אלא שפע של טעמים המתאימים במיוחד לאנשים שבאים לשמוח, אבל בו בעת מעוניינים גם לאכול וליהנות מכל ביס.

 

קינוחים באירועי בוהוריים – פינוק מתוק בסוף החגיגה

היכולת המופלאה של שפים מקצועיים לייצר קינוחים מתוקים ויפהפיים, מאפשר לאורחים באירועים ושמחות לחתום את השהות שלהם בחגיגה במשהו טעים ומפנק במיוחד, אחרי הארוחה המשביעה והעשירה. כשהקינוח מושקע, הן בהיבט הויזואלי והן מבחינת חומרי הגלם המשובחים שנעשה בהם שימוש, ההנאה בקרב האורחים מובטחת.

 

אירועים מוצלחים באמת עורכים במקום שישאיר זיכרון משמח לתמיד

עומדים להתחתן בקרוב? חוגגים בת מצווה לילדה? מעוניינים לקיים כנס לכל העובדים בחברה? חשוב למצוא את המקום הנכון לערוך בו את האירוע, מקום שבו מתקיימים כל התנאים שמרכיבים אירוע מוצלח. בורג' בנימינה הוא גן אירועים פתוח בלב ליבו של הטבע, המקיים אירועים מכל הסוגים, לרבות אירועי בוהוריים שבהם ניתן לחגוג וליהנות מהמפגש החברתי והמשפחתי, לצד ההנאה הקולינרית והכיף שבחגיגה עצמה.

אתר הבית "בוהוריים": https://bohoraim.burge-binyamina.com/

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה