בחירת די ג'יי ומשקאות לאירוע שלכם

$(function(){setImageBanner('7703de85-431f-4b20-8200-858b269f0c97','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50440,'Image','');})

תרבות האירועים בישראל השתנתה מאוד עם השנים. היום אנחנו יכולים למצוא הרבה יותר סוגים של ספקים מכל הסוגים, די ג'יי לכל סוגי המוסיקה והאירועים או משקאות בטעמים.

 freepik

אין אירוע, גדול או קטן, בלי משקאות ודי ג'יי שיעשו שמח. אפשר להגיע לדי ג'יי הרצוי דרך המלצות, אירועים שהייתם ואהבתם וסוגי מוסיקה שבדרך כלל הם מנגנים. גם לגבי משקאות, יש מגוון חנויות במחירים אטרקטיביים, המאפשרים גיוון בלי לרוקן את הכיס.

מוסיקה טובה וכוסית לאווירה

משקאות קלים וחריפים הוא מוצר חובה בכל אירוע. לא משנה אם מדובר בארוחה עם חברים או בני משפחה, מסיבות, השקות, טקסים, ישיבה עם חברים לצפייה במשחק או בסרט או אפילו כשמסיימים את היום ורוצים רגע של שקט ושלווה מול הטלוויזיה או באינטימיות עם בן/בת זוג במרפסת. כוסית או בקבוק יכולים לשפר את המצב.

היום, לשמחתנו, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של מקומות ואתרים בהם ניתן להזמין משקאות מסוגים שונים. אלה נבדלים בקטגוריות שלהם, בטעמים, מרקמים וכמובן באופן הכנתם. חלק מגיעים מוכנים ואפשר לצרוך מהם כפי שהם, באחרים ניתן להשתמש ליצירת קוקטיילים המשלבים בתוכם מרכיבים שונים, כשהמשקה הוא אחד מהם.

ואיך אפשר בלי מוסיקה טובה?

המוסיקה שאנחנו בוחרים לשמוע מונעת בעיקר ממצבי הרוח שלנו, ובאיזה וויב אנחנו רוצים להיות.

באירוע של חיינו, חתונה, ברית או כל אירוע משמח שנחגוג, נבחר די ג'יי שמתחבר לסגנון המוסיקה שלנו, שמרגיש את האנרגיות שלנו וידאג לשמח את האורחים והחוגגים.
נשלב בשמחה את המוסיקה והשתיה (במידה כמובן) והאירוע יילך בדיוק כמו שציפינו.
עיקר המשקאות שמגישים באירועים הם משקאות קלים ומשקאות חריפים כמו קוקטיילים, יינות, בירות ועוד.

כל מה שצריך לאירוע משמח

אחת הקטגוריות הפופולאריות ביותר במשקאות לאירועים היא יין. יין מיוצר מענבים, שמרים וחומר אלכוהולי. זה משקה שיכול להתאים לכל ארוחה, החל מארוחות בוקר וכלה בארוחות ערב, נהוג להגיש אותו במסיבות, אירועים, טקסים, פגישות ועוד.

בעבר היה נהוג לחלק את עולם היין לשתי קבוצות עיקריות, יין אדום ויין לבן (וכן על פי חלוקה של יבש או חצי יבש), היום אפשר למצוא דוגמאות נוספות של יינות, למשל, יין מבעבע, יין רוזה. כמו כן, נהוג לחלק יינות על פי יקבים בהם מכינים אותם.

בישראל מוכרים יין יתיר, יין רמת הגולן, ברקן, כרמל ועוד. כל אחד מהיקבים נקרא על שם האזור בו ממוקם. היינות הישראלים זוכים להצלחה גדולה בשנים האחרונות, הן בישראל והן בחו"ל. לצידם, נמכרים בישראל יינות מצרפת, איטליה, פורטוגל, ספרד, ארגנטינה, דרום אפריקה, גרמניה ומדינות נוספות. חשוב לציין, שבישראל קיימת חלוקה גם בין יינות כשרים ליינות לא כשרים.
כל היינות מתאימים לאירועים, יש כאלו שמעדיפים ארוחת ערב רגועה עם יין אדום ואירוע מקפיץ עם יין מבעבע.

בירות לאירועים זו כנראה הקטגוריה הפופולארית ביותר של משקאות בעולם. משקה עשוי מים, שעורה, שמרים, כשותנית. לצד הבירות הסטנדרטיות שההבדל ביניהן הוא באחוז האלכוהול שלהן, הרי שאנחנו יכולים למצוא היום בירות עם מגוון רחב של מרכיבים ייחודים שלא הכרנו בעבר. החל מבירות עם תבלינים, פירות ורכיבים אחרים. בפרט, אנחנו יכולים למצוא אותן דרך מבשלות בינוניות וקטנות אשר מכינות, בין היתר, בירות בוטיק.
החלוקה לבירות נעשית, על פי אחוז האלכוהול, על פי מדינת הייצור (ישראל, בלגיה, ספרד, אנגליה, גרמניה, ארה"ב ועוד). בישראל אפשר גם למצוא הבדלים בין הבירות מבחינת כשרות.
בירות משמשות לכל צורך. ארוחות, מסיבות, הופעות, אירועים ועוד.

משקאות חריפים וקלים לאירוע להבדיל מיינות ובירות שנחשבים משקאות יחסית "קלים" מבחינת אלכוהול, אזי שמשקאות חריפים כבר נחשבים הרבה יותר משמעותיים בהיבט זה. הם כוללים 15, 20, 30 ואפילו 40 אחוז אלכוהול. מדובר על משקאות כמו וויסקי, קוניאק, וודקה, ברנדי, ליקר, עראק ועוד, והולכים מצוין עם די ג'יי איכותי ומקצועי שמבין את הקהל שלו.

חלק מהמשקאות מיועדים גם לצורך הכנת קוקטיילים. לדוגמא רום עבור מוחיטו, טקילה עבור מרגריטה ועוד. ישנן משקאות שמוסיפים להם אלמנט נוסף בשביל להפחית את השפעת האלכוהול, למשל, לימון לעראק, או תפוזים או תפוחים לוודקה.

משקאות אלו יכולים לשמש כפתיח לתחילת הערב, לדוגמא בצ'ייסר, וכן לישיבות עם חברים או ישיבה על הבר.

לצד כל המשקאות שציינו, אפשר תמיד להגיש צלחות עם נשנושים, בין אם מדובר בחטיפים, גבינות, דגים, זיתים, פיצוחים וכל דבר אחר שיאפשר ליהנות מהאלכוהול ומנגד, יאפשר לנו לשתות על בטן מלאה וכמובן לפנק גם את הדי ג'יי שאחראי לזה שהאורחים שלכם יהיו בעננים.

אז איך עושים את זה?

לבחירת די ג'יי תמיד כדאי לעשות פגישת היכרות, להרגיש את הוייב ולוודא שהוא מבין בדיוק את טעם המוסיקה שלכם ואת סוג הקהל שלכם, שזה הכי חשוב.
תבקשו לשבת ולראות חלק מאירוע או שניים שניגן בהם, אתם כבר תדעו אם יש קליק או לא.



היכנסו לאתר צפו במבחר ענק של משקאות בכתובת
https://www.the-importer.co.il/

 

 

 

 

 





 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה