הבריסטה הוא הבוס האמיתי

$(function(){setImageBanner('0871c9c4-bef6-4e83-b14a-4e70eb7aedbe','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50440,'Image','');})

כל בית קפה שמכבד את עצמו מבקש לגייס לו בריסטה מומחה. שעל פיו יישק דבר, ובזכותו יבואו המבקרים והסועדים ושותי הקפה בכל בוקר וערב, ואיתם יבואו המזל והפרנסה של בעלי בית הקפה.

בוסט מדיה בע"מ

אז אם אתם אלו שבודקים את המודעות של דרוש בריסטה מדי בוקר, אנחנו כאן כדי להסביר לכם מה תעשו כדי לקבל עבודה טובה בתחום, וכדי להיות הבריסטה המבוקש ביותר באזור

פותחים את היום עם הבריסטה

בשנים האחרונות בית הקפה הוא צורך בסיסי של האזרחים במדינה, בכל שכונה ובכל רחוב. רוב האנשים אוהבים לפתוח את הבוקר עם קפה איכותי טעים ומרענן שיגרום להם לבוקר עירני ללא כאבי ראש, ואולי אפילו יעדיפו לקרוא את העיתון או את האתר המוביל יחד עם הקפה לקראת היום החדש. לבריסטה יש את ההזדמנות לסייע לאותם אנשים ולפתוח עבורם את הבוקר, כך הוא מרוויח את החיוך של הלקוח, את הפרנסה שלו כמובן ואת היציבות והצמיחה של בית הקפה שהוא עובד בו.

דרוש בריסטה ליום נפלא

לא סתם כתבנו תחילה שהבריסטה הוא הבוס האמיתי של העסק. שכן הוא זה שנמצא שם כל בוקר עבור הלקוח. הוא הפנים של העסק וגם הטעם הראשון שאיתו פותחים או סוגרים את היום. ולכן הבריסטה הוא בעצם איש מפתח בבית הקפה. וגיוס של בריסטה הוא לא גיוס של עובד רגיל. כאשר בית קפה מפרסם מודעת "דרוש בריסטה" הוא מתכוון שעם הבריסטה עצמו יגיעו שלל תכונות הכלולות בדמות אותה הוא מחפש. הוא בעצם מבקש לגייס איש אסרטיבי, מלא בסבלנות, ובידע בכל תחומי הקפה, החל מהפולים ועד לצורת ההכנה, איש שיודע ללמוד בזריזות את המכונה ואת תכונותיה וגם יודע לדבר תוך כדי הכנה עם הלקוח ולתת לו את ההרגשה הטובה של הבוקר.

לא רק בריסטה

כאשר הבריסטה "מחזיק" את כל הסיטואציה, ומלהטט בין כל המשימות שלו בהצלחה, גם הלקוח מרוצה וגם בית הקפה צומח. כאשר הבריסטה יודע להבין מבין השורות מה הקפה האהוב על הלקוח, ומסייע לו להבין את עצמו, בית הקפה שלנו הופך להיות לא עוד בית קפה אלא מקום של ממש, שאנשים מרגישים בו בבית, שאנשים אוהבים להגיע אליו, לשבת בו ולהיפגש עם חברים. אם אתם מחפשים עבודה בבריסטה אתם מוזמנים להיכנס לפורטל ג'וב קיצין – JobKitchen ולהתעדכן במשרות הכי שוות והכי מתאימות לכם, מקומות שתוכלו לצמוח בהם וגם להצמיח.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה