מי אני ומה שמי

$(function(){setImageBanner('b5482328-04ad-4ff7-9f89-782a644cc3b8','/dyncontent/2024/3/21/79c4fc7d-daf2-4d30-9381-e64313eaf03f.gif',17653,'די אוון אייטם כתבה ',525,78,false,50978,'Image','');})

תערוכה קסומה ויוצאת דופן של אמנים צעירים, תלמידי בית הספר ניצנים – רוצו לראות!

גדרה נטהבוקר בשעה 10:00 נפתחה במוזיאון גדרה תערוכה קבוצתית של אמנים צעירים, תלמידי תיכון "ניצנים" גדרה הלומדים בקרבת המוזיאון. התערוכה הנוכחית פותחת את עונת התערוכות במוזיאון גדרה. העבודות בתערוכה נעשו במגוון נושאים וטכניקות של פיסול, ציור והדפס. נושא התערוכה:" מי אני ומה שמי" בא לידי ביטוי בעבודת השונות שהוצגו כדוגמת הפסלים השונים. הפסלים, מבוססים על שמם הפרטי של התלמידים, בהשראת פסלי האמן האמריקני רוברט אינדיאנה.

מוזיאון גדרה- דרך נאור

בדף ההסבר המקבל את האורחים הבוקר ואשר נכתב על ידי אוצר התערוכה- נאור משה נאמר: "שמנו הפרטי מלווה אותנו, מתחילת החיים ועד סיומם. מצד אחד, הוא דבר מאוד אידי ופרטי, אך מצד שני, הוא גם עניין מוחצן- הוא מהווה את הדרך בה הסביבה פונה אלינו..". תערוכת פסלי השמות מוצגות במוזיאון בין שמות, אנשים ותרבויות. הרצון להיות חלק מההיסטוריה, להטביע חותם, ליצור דיאלוג ביננו לבין אנשים שעשו היסטוריה. לצד שמות של חלוצים ואנשים ידועים בתרבות שלנו. להימצא בתרבות "גבוהה" של המוזיאון.

גדרה נט

בית הספר מציג בקהילה, מחוץ לכתלי בית הספר, זו הפעם הראשונה בתקווה להמשך שת"פ עם המוזיאון ושאיפה להציג גם במקומות נוספים בעיר. תערוכה במוזיאון היא משאת נפשם של יוצרים ואמנים. "להציג במוזיאון" נראה לרובנו דבר בלתי מושג, גם לאמנים יידועי שם, על אחת כמה וכמה לתלמידי תיכון.  החלום הרחוק הזה ברגעים אלו מתממש במוזיאון גדרה.

בפתיחת התערוכה הבוקר נשאה דברים מנהלת מחלקת החינוך, הגב' ענת קוך: " אני מאוד נרגשת הבוקר. העבודות מדהימות, תודה למנהלת המוזיאון, מיכל אוקון, על שת"פ עם בית הספר. תודה לכם תלמידים על היצירות הנפלאות. בית ספר ניצנים הוא מתנה נפלאה! מתנה מרגשת כל פעם מחדש. תודה גדולה גם לנאור ורוחמה מבית ספר ניצנים על הובלת העשייה הנפלאה".

בית ספר "ניצנים" , הממוקם ברחוב לוינסון כולל מגמות כגון: אמנות, נגרות, מחשבים, סטיילינג, מוסיקה, חינוך פיננסי, קונדיטוריה ומקצועות ספורט מגוונים. בבית הספר לומדים תלמידים מגדרה אך גם תלמידים המגיעים מחוץ ליישוב. התערוכה הנפלאה מוצגת בימים אלו במוזיאון גדרה אשר נמצא בתחילת רחוב הבילויים. המוזיאון פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 9:00-13:00 . אז למה אתם מחכים- בואו לבקר בתערוכה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה